Újabb álompár... - news!news! - a hírek körbeérnek!
Ha tudsz egy nyúzt, ne légy rest, küld el részünkre is: newsnewsblog@gmail.com


A news!news! blogcsalád további tagjai: inside.blog.hu
muvesz.blog.hu

Utolsó kommentek

ETARGET

HírTV

Nincs megjeleníthető elem

Újabb álompár...

2007.06.05. 21:33 | LifeTimeDance | 46 komment

Hát, elsősorban is elnézést kell kérnem, amiért ezt az értékes, ugyanakkor megdöbbentő newnews-t még csak most, a tudomásomra jutása után kb. 2-3 héttel közlöm a nagyérdeművel, de sajnos előbb nem jutottam postlehetőséghez :D.
Szóval, amitől 2-3 hete hangos volt a fejem, az egy info, melyet az elosztók legfőbb családja dobott a számomra. Ez a newnews pedig nem más, mint hogy Kecskemét város főterén egy meghitt séta közben látták Topa Gyulát és Szabó Zsuzsit. Gondolom, van már ezzel kapcsolatban sokótoknak az enyémnél több információja (bár gondolom, akkor már fent lenne....), de azért érdekességnek nem zsemle, az fix. Hogy kinek mitől érdekes, azt meg mindenki döntse el magában :P.

No, jóccakát!)

A bejegyzés trackback címe:

https://newsnews.blog.hu/api/trackback/id/tr3393338

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mitya 2007.06.06. 01:29:02

Nem ezzel kapcsolatbannem tudok semmit,de ha vki előkerítené Litter Tamást, annak azért tennék egy két szivességet...

Tom!!! Hol a retekben vagy?!?!?!

Elod 2007.06.06. 11:12:52

Tamás minden bizonnyal gőzerővel tanul a vizsgáira :))))

PORTISHEADMASTER 2007.06.07. 22:18:27

ohhh! újabb szerelem..! és ráadásul cserkész.. kár, hogy csak ilyen kevés embert érdekel...
ami viszont tuti, hogy Gyulának rendkívül jó ízlése van!!!(már, ha igaz a hír.. :D ) Zsuzsi egy nagyon belevaló leányzó és mellesleg gyönyörű is. (itt jegyezném meg, Gyula sem egy rossz parti.. ! ;) ) amennyiben ők tényleg egy pár, sok boldogságot kívánok nekik!!! PHM

Gábor 2007.06.09. 08:47:20

Szabó Zsuzsi nem 15 éves, és Gyula nem 25????
Hm... rendben van, Barbóc és köztem is van 5 év, de azért ez mégiscsak 10???

Halljátok, tartsunk már egy óriási nagy Kalazancius lagzit: Atya összeadná a fél csapatot... és a tagdíjakból meg fedeznénk az esküvő(k) költségeit :PPPP
a csibészek meg díszőrséget állnának :PP

Kinga 2007.06.09. 09:02:21

Nem Kalazanciusok is beszállhatnak? Zsuzsi nem az a Bányais csaj aki most jelölt BŐK-ben? Egyébként szerintem nem gáz a korkülönbség, ha megértik és szeretik egymást (ohh).

barbara 2007.06.09. 11:02:40

háth...én bevetttem a titkos fegyvert, és Zsuzsi egyedülűlló wiwen.. :) Topagyula meg rejtve van.. ergó: szerintem csak összefutottak..véletlenül... vagy csak baráti beszélgetés.. érteed:)

Informátor 2007.06.09. 11:26:01

Kinga: de, róla van szó.

Elvira 2007.06.09. 14:10:18

Nem ér úgy kommentezni, hogy nem tudjuk kiről van szó (,de lehet, hogy csak én),de érdekelne ki tartja az én öcsimet(Zsút) vonzónak és belevalónak. De remélem nem lesz semmi rossz ...

Gábor 2007.06.09. 15:40:27

ajaj..jaj, egy Hatvanis!!!! ELLENSÉG!!! likvidálni kell :)))
mit kémkedsz itten, Kinga? :))) mennek a newsnewsok a hatvanisok newsnews blogjára... :)))

tudok egy újabb news newsról, pontosabban álompárról, nézzétek ezt meg:
magdipater.hu/
Az új MCsSz ügyvezető házasodik :)))))

Döni+Lala 2007.06.09. 16:52:54

Nem úgy volt, hogy ez a hír nem lát napvilágot???:S
Na mind1... Mi örülünk nekik, és sok boldogságot kívánunk!!! :)

Elod 2007.06.09. 21:54:54

Természetes semmi baj nincs ezzel, sőt!
Gratulálok én is!
Szeretjük a cserkész párokat :)

Petrus 2007.06.09. 23:02:54

Hmmm....elég belterjes ez a cserkészet...tiszta regnum fíling:P Hát ez az új szerelem...mint Gyulát ismerve ez cseppet sem meglepő...de nem értem, hogy Gyula miért egyes szám 3. személyben ír, mint Portisheadmaster...legalább ne a mail címét írta volna ki, ha anonim akar maradni:)))))))
Szóval....hát...sok sikert:) mondjuk meggondolandó...

PORTISHEADMASTER 2007.06.10. 00:01:35

Petrusnál lenne a pont, ha értené, miről is van szó... ^^ Gyula nem akart anonym maradni -nyilvánvalóan-, mert különben azt írta volna névnek, hogy XDWISMDUÖPYBR
hahahahahaha

az a meggondolandó egyébként, hogy az etika hol szab határt a kíváncsiság túlburjázásának. és ez nem csak Petrusnak szól..!

Döni+Lala: pussz Nektek !

Petrus: Neked is !

lol

PHM

Gábor 2007.06.10. 00:15:36

hm, most akkor PHM Gyula, vagy nem Gyula, ez itt a kérdés!?
tartsunk szavazást!

szerintem NEM Gyula, hanem Hunor, hahahaha!!!! keverjük csak a szart, hahaha... ;)))

PORTISHEADMASTER 2007.06.10. 00:50:51

youtube.com/watch?v=KC9FtLQJoGM

-The question is: what is a manamana?
or
-The question is: who is PHM?
or

(Gábor, figyelj!)
-The question is: who is maver?
hahahahahaha

lol
PHM

PORTISHEADMASTER 2007.06.10. 00:53:40

The question is: who cares?

bocs

PHM

Petrus 2007.06.10. 09:18:53

Neked is puszi:)

Gábor 2007.06.10. 16:07:46

igen a kérdés inkább, hogy ki "maver"

de felmerül egy újabb kérdés! maver ekvivalens-e PHM-rel?

ohhhhóóóóó! PHM! mikor lesz KIRAJ gyűlés? ;)

PORTISHEADMASTER 2007.06.10. 16:43:53

nem, PHM nem egyenlő maverrel! sajna, mert így Gábor közelebb kerülhetett volna az őt foglalkoztató rejtélyek egyikének nyitjához...

de azért vicces :D:D:D

KIraj gyűlés lehetne akkor, amikor Gyula otthon van Kecskeméten.
20-án, szerda délután pl. 17.30-20.15-ig

PORTISHEADMASTER 2007.06.10. 16:45:48

^
|
|
PHM

PHM

Gábor 2007.06.10. 20:33:27

Hát, legalább, most már tudom ki PHM... igazából ez a KIRAJ gyűlés főleg csak beugrató kérdés volt...

de akkor lehetne tartanunk szerdán egy ilyen évadzáró őrsit. Hm, csak kérdés, hogy többiek hogy érnek rá. Dezsi tutira nem tud jönni, mert 17ig dolgozik, Ágota a fene tudja hol van, Petra lehet hog y megint csak nem lesz itthon, Előd elméletileg Kecskeméten van, Krissztián megintcsak ?, Berci ?, Roza Orsi?, Hunor ?, van még valaki?

Gábor 2007.06.10. 20:40:29

"Maver személyére még mindig nem derült fény. A titok nyitva áll továbbra is! Az igazság, mint tudjuk, azonban oda át van!" - mondta Mulder, miközben átkarolta Scullyt

PORTISHEADASTER 2007.06.10. 21:18:08

:D:D:D:D:D:D:D
:D:D:D:D:D:D:D
:D:D:D:D:D:D:D
és megint csak ::D:D:D:D:D
és még egy
lol

Gábor, üdvözöllek!

a kérdés jó volt és igen időszerű...

beugratásról inkább ne beszéljünk..!:D:D:D

ez nagyon-nagyon vicces volt!!!

PHM (- na ki is lehet az? szavazzunk?)

Gábor 2007.06.11. 00:27:13

ja, amúgy a vezetőségin leosztottunk Neked, kedves PHM, vagy inkább hívlak Gyulának :))) egy feladatot... nem az én ötletem volt, szóval ne bánts érte...csak sztem még nem is tudsz róla... hazafelé jövet a táborból Neked kell majd levezényelned a kipakolást, meg a rendrakást :)))) odafelé menet meg majd mi dolgozunk, kószák :((((

PORTISHEADMASTER 2007.06.11. 11:48:59

^^ Így, megkérdezés nélkül nagyon nem okés a dolog!! főleg, mivel Gyula másnap megy vissza Máriakéméndre...sorry...:(:(:(

sebaj!
szerencsére akad egy-két dolgos rover (azaz egy egész őrsnyi), akik a tábor után biztosan ráérnek és tudnak önállóan is dolgozni, nemde?

PHM

Gábor 2007.06.11. 12:30:57

biztos akad... :)))) ha lesznek egyáltalán roverek a táborban, mármint olyan roverek, akik csak roverek... :))))

barbara 2007.06.11. 18:41:32

ha nem fájt volna délután a gerincem, és nem lennék lázasan mással elfoglalva, írnék valami okosat(amit Dezsi mindig csak kamának nevez...) de így azt hiszem inkább. legyen ez most a ti reszortotok.. jo? :)
amúgy anyukám azt kérdezte odalent az előbb apukámtól, hogy: ...a kérdés az, hogy szóba állsz-e magaddal.. ezért én elvenném a diplomáját...
ikszdé

Phantom 2007.06.12. 21:05:49

hhha! befosok! a hír ezek szerint igaz.. háát, nem éppen egy konvencionális kapcsolat, nemigaz?
de tudjűtok, nincsen pedofil, csak trelmetlen.. :)
(meg olyan gonosz emberek, mint én, vágjátok is
eztkigyorsan..)

Timmer 2007.06.12. 21:18:07

Gábor, tudod ki az a Phantom? :)))) Vagy újabb oknyomozás kezdődik?? (bár ez a "befosok" elég jellegzetes szófordulat, szal sztem nem nehéz kitalálni! :) )

ja 793t9z

PORTISHEADMASTER 2007.06.12. 22:41:40

Szeretném még egyszer utoljára szép szóval emlékeztetni a tisztelt társaságot, hogy ez abszolút inkorrekt és etikátlan eljárás!

persze, aki így blogol, milyen is lehetne a való életben?

PHM

Elod 2007.06.12. 22:43:49

"Ej, mi a kő! tyúkanyó, kend
A szobában lakik itt bent?
Lám, csak jó az Isten, jót ád,
Hogy fölvitte a kend dolgát!

Itt szaladgál föl és alá,
Még a ládára is fölszáll,
Eszébe jut, kotkodácsol,
S nem verik ki a szobából."

Phantom: kérlek, fogd vissza magad, egész pontosan arra kérlek, hogy úgy fogalmazz, hogy közben ne sérts meg senkit!

"Ezért aztán, tyúkanyó, hát
Jól megbecsűlje kend magát,"

Gábor 2007.06.13. 10:09:46

hm... tényleg jellegzetes Phantom szófordulata... és már én is sejtem ki lehet az, szóval inkább nem kezdek újabb oknyomozásba, illetve, ha Phantom kommentel a teesen-re is, akkor talán belekezdek :)))

amúgy sztem ez az anonymitás és álneveskedés hülye játék... így könnyű beszólni, meg kommentelgetni... :P

Gyula 2007.06.13. 11:01:25


...
Az, hogy valakik két ember legbensőbb magánügyét a megkérdezésük nélkül kikürtöljék a nagyvilágba egy nyilvános blogsite-on, csámcsogjanak rajta, majd ostobánál ostobább módon kommentálják, mocskolódjanak, stb. - na ez túlmegy minden határon..egyszerűen undorító, alantas jellemre valló dolog.

ÉN a saját dolgomat kommentáltam, asszem ehhez egyes egyedül nekem és Zsuzsinak lett volna jogunk, ha már volt valaki olyan aljas féreg, hogy a kettőnk ügyét "közkinccsé" tegye.
Az pedig, hogy ezt milyen formában tettem, milyen név alatt, stb.-úgyszintén teljesen magánügy.

Phantom, meg aki írta az eredeti postot: ilyen gyávák lennétek? elkezdhettek gondolkodni a méltó elégtételen, a címem ismeritek...

ja, és még valami: nem kenyerem a bosszú, de néha a nevelő célzat okán hasznos lehet... ;)

-Gy

Májki 2007.06.13. 16:11:50

Na, mint új newsnewsból látható, kipihenten visszatértem az élő világba,
és megakadt persze a szemem mennyi komment van itt így elolvastam..
már csak arra lennék kíváncsi, hogy Kedves Timi és drága jó örsvezetőm, Gábor kire is gondolnak az alatt a bizonyos szófordulat alatt?

Phantom 2007.06.13. 16:23:45


Noshát emberek, nincs mentségem.. ezennel nyilvánosan bocsánatot kérek a blogot olvásóktól, Gyulától és minden jóérzésű magyar állampolgártól a múltkori benyögésért, ami valóban sértő lehetett, főleg, ha ennyien felhördültek a hallatára. Sorry...tényleg.. remélem a bocsánatkérésem bizonyítja hogy sem inkorrekt, sem etikátlan, sem undorító, sem alantas nem vagyok.
Úgyhogy Gyula, egyelőre ne
párbajozzunk :)

Phantom 2007.06.13. 16:31:57

ja, most olvastam tovább Gyula kommentjét..
naaaa, a féreg.. az azé erős...egy kicsit..

Májki 2007.06.13. 22:06:23

a bocsánat kérés jó dolog,főleg ha viszonozzák ama cselekedetet..................DE KI VAGY?????????????????????????????????????????????????

Elod · http://newsnews.blog.hu 2007.06.13. 23:49:37

hm, közben én is rájöttem, ki Phantom :)

PORTISHEADMASTER 2007.06.14. 08:36:02

A bocsánatkérés valóban jó dolog, csak kell legalább egy minimális "előgerinchúr" ahhoz, hogy az ember vállalja is föl azt, amit mond...

Remélem egyetértünk!

Phantom tudja kitől kér bocsánatot, akkor tegye ezt névvel, ez a minimum - és Gyula sem lesz kőszívű... ;)

PHM

PORTISHEADMASTER 2007.06.14. 08:39:20

ja, igen: a "féreg" valóban túlzás volt, dühömben írtam, bocsánat!

PHM

Petrus 2007.06.14. 14:56:15

Emberek! Mostmár engem zavar a sok hülyeség...pedig azt sokáig bírom:P Nem sikerült nyomon követnem az eseményeket, de a lényeg, hogy nem volt etikus a két fél engedélye nélkül kiírni...de megtörtént, jót nyammogott rajta a nagyérdemű...biztos van még a ismerősök körében érdekesség:)...mostmár nyámmogjunk azokon:P
Puncs fagyit minden éhes szájba:P

Gábor 2007.06.14. 18:36:37

egyáltalán nem akarok okoskodni, vagy ilyenek, csak azt nem értem, ha Gyulát (PHM-t) enniyre sérti, hogy 21. századi módon, blog formájában pletyizünk... és már nagyon régóta nyomon is követte a kommentelgetéseket, akkor miért nem szólt már az elején, hogy srácok, szálljatok le erről a témáról, töröljétek a newsnewsról! Ami késik, az nem múlik... ennek várhatóan ez lett volna a következménye... sőt, ha nem is lenne blog, akkor is ez lett volna a következménye... mondjuk egy társasági beszélgetés közben egy kávézóban... csak arról mondjuk esetleg az illetékes(k) nem tudtak volna.

Sztem a blog pont erről szól: nyilvános pletykálgatás! És ezzel amúgy most mi baj lenne, hisz épp, hogy nyomon lehet követni minden pletykaszerzőt, lehet látni, hogy ki mit mondott... és nem az van, hogy az ember háta mögött, az ő tudta nélkül szólnak be neki (ami, egészen biztosan meg is van... és mindig meg is lesz... ). Ilyenek vagyunk mi emberek, szeretünk csámcsogni, nyammogni, mert kiváncsiak és kritikusak vagyunk... ez nem hiszem, hogy erkölcstelen, vagy gerinctelen cselekedet... ez pont, hogy arra vall, hogy gondolkodunk és probáljuk megérteni a világot, ahhoz pedig kommunikálni kell!

abban viszont egyetértek Gyulával, hogy aki ide ír, az vállalja fel a nevét! Aki a saját (ismert) nevével is mer beszolni, az sztem épp, hogy gerinces és nem gerinctelen ember!!!!

Előd 2007.06.14. 23:38:01

Gábor véleményével egyyetértve:
- ha már látták őket az utcán, akkor mi értelme rejtegetni? nekem ez egy kicsit visszásan hat. Sztem semmi baj nincs azzal, hogy járnak. Én is láttam őket az utcán, aranyosak, szépek voltak, boldogok. Ez a lényeg!!
Amikor Gáborék kikerültek, vagy Andrisék, akkor senki nem szólt be, sőt jöttek a kommentek, hogy gratulálunk.
A newsnews-ra sem az került ki, hogy JÁRNAK (olvassátok csak el), csupán csak annyit írt ki a cikk írója (a kedélyek megnyugtatása végett: nem én...), hogy látták őket a főtéren... Ennyi erővel kiírhattuk volna azt is, hogy láttuk mittomén Pistát és Julcsát sétálni a főtéren... és?! Az egy másik kérdés, hogy a kommentek végére már járás, sőt minden más egyéb került be... Erről a cikk írója és a newsnews sem tehet... A kommenteket nem mi írjuk. ..

A newsnews ezután is közzé teszi azokat az infókat, amiket lát. Továbbra sem teszünk közzé olyan infókat, amelyeket nem láttunk, vélhetően pletyka, nem valós esemény. A newsnews-on csakis olyan információk olvashatóak, amelyek igazak, vagy viccesek, elgondolkodtatóak, stb. "A kommentekért viszont felelősséget nem vállalunk."

Az sem titok, hogy a newsnews-t több ember írja. Olyan is, akit vélhetően nem sokan ismertek. Viszont a stáblistát, stáb álneveket felfedni nem fogjuk.

PORTISHEADMASTER 2007.06.15. 13:10:06

Továbbra is az a véleményem, hogy álnevek mögé bújva, vagy név nélkül írogatni nem egyenes dolog, és nem hozható föl mentség gyanánt , hogy "minden fórumon, blogban nicknevek mögé rejtőzve írogatnak az emberek"! Az ember vállalja föl igenis azt, amit leír, főleg, ha azt másokról írja --, egy cserkész viszont érezze ezt kötelességének!!! Szerintem már csak a cserkész eszme miatt is vagyunk többek (kellene többnek lennünk), mint az "átlagember"!

Előd: nem vagyok kíváncsi a stáblistára, mindenki elszámol a maga lelkiismeretével... (egyébként sem nehéz megtudni bármit is ebben a mai blogos világban... :D )De azért mindenki figyelmébe ajánlanám: a cserkész eszmeiség nem ér véget a cserkészteremből kilépve a küszöbön... (lsd.: 4. Cserkésztörvény - a testvéremet előbb megkérdezem, hogy leírhatok-e róla valamit nagy nyilvánoságra szánva, pl.)

Egyébként a newsnews, mint blog, maga nagyon jó, pl. a Miki füléről szóló rész szerintem megérne egy mini-Pulitzer-díjat is! (kis túlzással :) ) Ezek nagyon jó dolgok, tényleg.
Az viszont, hogy másokról leírogatunk magánügyeket, nagyon elvisz a bulvár-/szennymédia felé, aminél szerintem a newsnews sokkal többre hivatott.

Itt most egy jó tanács: mindenkinek, aki olvassa a newsnews-t, van legalább egy email címe: szeintem simán meg lehetne ereszteni egy üzenetet, hogy "Te, ez meg ez van rólad, feltehetjük?"

Tanulság van bőven, hogy kinek mi, döntse el magában :P

uff!

PHM

LifeTimeDance 2007.06.18. 09:39:01

Kedves news!news! blogolvasók!

Bizonyára tudjátok, hogy ezt a postot én vittem fel a newsnews-ra. Én nem érzem, hogy olyan egetrengetően rossz dolgot tettem volna ezzel, hogy aljas féregnek tituláljanak miatta - legalábbis én nem tartom magam annak, más meg azt gondol rólam, amit akar...

Én a cselekedeteim során egy dolgot tartok a szemem előtt - ősi mondás, és nagyon bölcsnek tartom: "Azt tedd másokkal, amit veled szeretnéd, hogy tegyenek az emberek.". Ennek megfelelően élek, és én nem szívnám fel magam azon, ha valós dolgot írnak fel rólam egy blogsitera. Ismétlem: valós dolgot, mert én sem kacsát tettem fel.

Elődhöz csatlakozva pedig ez a blogoldal olyan, mint az (időközben abbamaradt) ŐV-KÖRök egyik megszokott betétje: a news!-kör. Nem Tudom, hogy PHM volt-e ilyen ŐV-KÖR-ös programon, de ott ugyanígy ment a dolog. Mivel azonban mostmár nincs ilyen, lett news!news!. Az meg hogy nagy a nyilvánosság: úgyis csak annak érdekes, aki tudja, hogy kiről beszélünk, de ezek közül is leginkább annak, aki olvassa a news!news! blogot.

Ugyanakkor ott van a 8. cserkésztörvény is. Ez a kis vidámság megfontolt dolog volt. Sok ember fantáziáját indította be (akik kommenteztek... ennyi komment egyik postra sem érkezett), ezzel egy kis boldogságot szerezve nekik, ugyanakkor megfontolt volt a publikálása, mert semmi valótlant nem írtam bele, szorítkoztam a tényekre.

További minden szuperjót mindenkinek.

LTD

Elod 2007.06.20. 01:17:56

nos, hát
- PHM inkognitóban írt, amíg Petra fel nem fedte kilétét...
- PHM hozta fel, hogy esetleg jár a már sokat említett pár és milyen jó partik
- PHM ostorozza a név nélkül írókat, pedig ő is így ír

... nem értem...
... maradjunk annyiban, hogy Gyula + mindenki, majd lesz vmikor egy NewsNews parti (másik nevén ŐV-KÖR), leülünk vhova, azt jól megbeszéljük a dolgokat; azt bizonyára mindenki jól látja, hogy itt, a blogon keresztül nincs értelme az osztásnak...

más: a newsnews nem feltétlen cserkész pletyka-blog... sőt, az oldalra nincs is ilyen írva, hogy cserkész pletykablog lenne... ettől függetlenül, mint már említettem, maximálisan tiszteletben tartjuk azt, hogy csak olyat közlünk, amit láttunk.

uff! :)) szeresse egymást mindenki és szeressétek a newsnews-t, olyan, amilyen :)) (ötleteket azért elfogadunk!)
Címkék: szerelem ismerősarcok
süti beállítások módosítása