Kinyerma!? vol1. - news!news! - a hírek körbeérnek!
Ha tudsz egy nyúzt, ne légy rest, küld el részünkre is: newsnewsblog@gmail.com


A news!news! blogcsalád további tagjai: inside.blog.hu
muvesz.blog.hu

Utolsó kommentek

ETARGET

HírTV

Nincs megjeleníthető elem

Kinyerma!? vol1.

2007.10.19. 20:07 | EXplorer | 17 komment

Kedves Nyúzerek! Egy új, napi feladványt indítunk a "Ki nyer ma?" rádiós szuperprodukció megszüntetése iránt érzett mélységes gyászunkban! ígérjük, igazi nyúz játék lesz, a kinyerma címke alatt találjátok majd az összesítést (aztán meglátjuk nálatok mekkora a sikere, ettől függ majd a játék élettartama is...). Lássuk az első feladványt:
Ki nyer ma? -azaz kinek olvasható az alábbi bemutatkozó szöveg az iwiw adatlapján?
"Alapvetően egy katolikus cserkész vagyok. A többi csak ezután következik: Fidelitas, KDNP, Fidesz => jobboldali lokálpatrióta.
Ráadásul szerelmes a koranyári alföldi naplementébe.
S főként szeretek jóban lenni az Istennel, mert megérdemli, és nekem is megéri   Ő szeret, és vár Haza!"
Ha van egy jó sztorid vele kapcsolatban, várjuk azt is! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://newsnews.blog.hu/api/trackback/id/tr98201565

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Andriscápa · http://www.capanet.blog.hu 2007.10.19. 20:57:02

Én sztem tudom! Micu van benne az ilyenekben! Nyertem, nyertem?

Andriscápa · http://www.capanet.blog.hu 2007.10.19. 20:59:07

Egyébként érdemes megnézni az ifjusagitagozat.hu/ weboldal flash animációját.Egy ismerősre lelhetünk :)

EXplorer · http://kecskemeten.hu 2007.10.19. 21:25:50

Andriscápa nyerte az első fordulót... már izzítjuk is a következő kérdést, addig is regeljetek a peldaul.hu-n!

Ja, aki sokszor nyer, az majd vmi kiemelt helyet kap a newsnews blogtalálkozón :)) vagy ilyesmi

Kati 2007.10.19. 21:29:53

Tessék, Doktor Úr, itt a várva várt komment. Csak hogy mindenki értesüljön, hogy én vagyok a newsnews! leendő vezető főszerkesztője. Szóval kétség sem fér hozzá, minekután Szórád Előd is rábólintott... =)

Ja és Micutól az idézet természetesen..=)

T-i-m-i 2007.10.19. 21:30:15

Hmm...Túl könnnyű volt a kérdés. Meg nem voltam a kiposztolás idején netközelben, hogy hamatrabb válaszoljak...
No, asszem majd beszélek EXplorerrel, hogy akkor poszoljon ki "Kinyerma" feladványt, amikor én is internet előtt ülök.
Egyébként, Kedves EXplorer, ilyen jól állsz a munkáddal? :)

Kati 2007.10.19. 21:33:34

no szépen állunk... Timi egyből megbundázza az egész "kinyerma játékot.." ennyit a newsnews becsületességéről... :S =P

Kati 2007.10.19. 21:38:13

Egyébként dr. Előd lassan dr. GyümölcsElőd lesz :P:P

T-i-m-i 2007.10.19. 21:42:45

Honnan jön ez a gyümölcselődözés? hmm nem is tom.... Ki nyúzerkedik itt neked a gyülikről? :)

Kati 2007.10.19. 21:44:55

kérdezd csak a fővitaminbombát! =P ő már tudja, hogy a toronyból láttam mindent... :P

mellesleg msn kiírások beszédesek... akármennyire is azt hiszi a kiírója, hogy csak egyvalaki érti rajta kívül... =P köhömm..... =D

EXplorer · http://kecskemeten.hu 2007.10.19. 21:46:21

Izé, hát, ööööö, EXplorer: nem lehet elcsavarni az eszét holmi trükkökkel, és akkor a férfiak azon képességéről, miszerint abszolut nem befolyásolhatóak, és csakis a józan eszükkel gondolkodnak ne is beszéljünk...

de ki is az az EXp???!

drJónővér csak álmodozik, vmi halucinogén anyagot vett magához, amikor azt álmodta, hogy vezető főszerk. lehet itt a newsnews-on... eh persze, persze...

T-i-m-i 2007.10.19. 21:47:34

Toronyból?? Részleteznéd nekem (is) mondjuk MSN-en? Mert nem értem...
Egyébként meg nem is tudsz semmit! :P

|E|l|ő|d| 2007.10.19. 21:53:06

nokéremszépen gyümölcskosár egy zárt dolog, majd a SAJTótájékoztatón lehet kérdezni :) addig meg...
egyetek ti is sok vitamint!!! :)

csak a ...Te :)

girbigábor 2007.10.19. 22:52:39

találkoztam ma délután Gyümölcsékkel a főtéren... épp igyekeztek a templomba! Hopppálá! Szóval így állunk??? Gyümölcsék már a templomba mennek... készül az esküvő :SS

sőt másokat is láttam a főtéren, bár nem volt nehéz nem észrevenni őket, pontosabban az egyikőjüket, aki kontingens esőkabátban vöröslött...oldalán pedig egy barna hajú szépséggel...ők nem tudom hová igyekeztk, de lassacsakán már fél évesek lesznek :D

juteszembe, mikor lesz már luwluw-kerekasztal?

|E|l|ő|d| 2007.10.19. 23:07:42

Gábor itt a fő nyuzer... :) eh
de kik azok a Gyümölcsék?! :)

girbigábor 2007.10.20. 08:58:44

A Gyümölcs családba jelenleg (még) csak két tag tartozik :)) Gyümölcs Dinnye és Gyümölcs Dinnyéné Körte :)))

Uhh, kezdek fosni... tegnap Kecskeméten, a Jókai utcán láttam egy hullát...már fekete zsákban feküdt és a cipője kilógott belőle, Ma reggel pedig ahogy jöttem vissza a koleszba, a Móricz közelében megint láttam egy hullát, akit éppen akkor probáltak újraéleszteni a mentősök... áhhh tök gáz! Azthiszem kerülget a kaszás :S

Kati 2007.10.21. 14:35:41

ez a péntek délután ezek szerint nag nyúzer tali volt.. :) mindenki látott mindenkit, de mindenki csak utólagosan vallja be.. =P

és kik is lesznek még hamarosan fél évesek, azaz 6 vagyis 6 hónaposak?? :):)

girbigábor 2007.10.22. 22:35:30

hát nem is tudom, Tócus! :DD
Címkék: ismerősarcok cserkész kinyerma
süti beállítások módosítása