Hát én immár kit válasszak? - news!news! - a hírek körbeérnek!
Ha tudsz egy nyúzt, ne légy rest, küld el részünkre is: newsnewsblog@gmail.com


A news!news! blogcsalád további tagjai: inside.blog.hu
muvesz.blog.hu

Utolsó kommentek

ETARGET

HírTV

Nincs megjeleníthető elem

Hát én immár kit válasszak?

2007.05.15. 18:02 | EXplorer | Szólj hozzá!

Azon gondolkodtam, hogy ha eljő a szavazás, melyik pártra is szavazzak... Nehéz a választás, hiszen a kispártok igen színes palettáját találtam a neten:
56-os Szellemiségű Magyar Nemzeti Párt
én inkább lennék jelen pillanatban a 2007-es szellemiségűek pártjának tagja
Általános Párt
ugye te is C*lgont használsz az általános vízlágyítók helyett?!
Dolgozók Magyarországi Pártja
Dolgozók Népi Demokratikus Szövetsége

dolgozók?! én?! -ki van zárva :)
Egyesült Magyarok Szövetsége
hát, nem biztos, hogy én minden magyarral szeretnék egyesülni...
Európa Párt
Európai Unió
király, az Európai Unió legyen a magyarok kezében!
Földlakók Élet-Igazság-Béke-Szabadság Pártja
muhahahaaa, mi van, ha én egy UFO vagyok?!
Harmadik Erő a kisemmizettek Pártja
no, most akkor kisemmizettek, vagy mégis övék a harmadik erő?
Magyar Kender Párt
magyar kendert minden állampolgárnak! -van magyar kender?
Magyar Paraszt Párt
hu, hát, ha jól körbenézünk, talán az összes mostani parlamenti párt egyesülhetne eme párt égisze alatt
Magyar Párt
news!news! pártot az embereknek!
Magyar Út Körök Mozgalom
na, végre van az UFO-knak is pártja... magyar út visz a búzakörökhöz :)
Magyarország Újraélesztéséért Párt
defribrillátort minden ember kezébe!
Racionális Párt
ez egy kicsit irracionális, nem?
Koalíció az Emberközpontú Politikáért
miért, van más is az embereken kívül?! végülis, igaz, legyen a gombáknak is pártja...
Tiszta Kezek Független Politikai Párt
szappant és körömkefét minden magyar embernek!
Munkanélküliek, Csökkent Munkaképességűek és Létminimum Alatt Élők Pártja
no, hát, ahogy nő a megszorítás, valószínűleg úgy nő ezen párt tagsága is...
Magyar Piacpárt
no és a lengyel piacot ki képviseli?!
Magyar Nemzeti Kisemberek Pártja
csak 150cm alattiaknak!

Kommentezzetek, ha ti inkább a news!news! pártot választjátok! ígérjük, hogy minden ránk szavazó ingyen nyaralhat majd az öszödi villában!

A bejegyzés trackback címe:

https://newsnews.blog.hu/api/trackback/id/tr3476325

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: politika érdekesség
süti beállítások módosítása