Én Száncsó vagyok ... - news!news! - a hírek körbeérnek!
Ha tudsz egy nyúzt, ne légy rest, küld el részünkre is: newsnewsblog@gmail.com


A news!news! blogcsalád további tagjai: inside.blog.hu
muvesz.blog.hu

Utolsó kommentek

ETARGET

HírTV

Nincs megjeleníthető elem

Én Száncsó vagyok ...

2007.05.21. 13:21 | EXplorer | 3 komment

Breaking news!news! Kedves Olvasók! Diótól kaptuk az alábbi felvételt, amin nem más, mint Lázár Miki (és Levi -őt viszont nem ismerjük) énekel! Töltsétek le innen (3,4mb, wma), hallgassátok és komentezzetek: hogy tetszik? A news!news! stáb tagjaként elismerően kell szólnom, szerintem igen jó felvételről van szó! :) Mikit a Megasztárba!

A bejegyzés trackback címe:

https://newsnews.blog.hu/api/trackback/id/tr3184611

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dió 2007.05.21. 13:25:58

Nekemi is tetszett ezért osztottam meg veletek.

LifeTimeDance 2007.05.21. 23:03:00

hmmm, érdekes...
Én ismerem Levit, egy jó fej srác, a Barátok temploma hittanosa (egyre inkább csak) volt.
Érdekes dal, kíváncsi lennék, hogy ezt csak poénból csinálták, vagy valamilyen alkalomra készült?
Először csak levi hangját lehet hallani, aztán egy "iá", na - gondoltam - ez biztosan Miki. De aztán meghallottam a sztárt, a Pavarottit, és rögtön tudtam, hogy félreismertem őt :D.
Gratulálok neki, tényleg fain ez a dalocska. Néhol egy kicsit hiányoztak a legato ívek, és néhol remegett a hang (csak hogy a Soma-feeling is meglegyen), de összességében átjött, és ehhez gratulálok :D.

mmiikkee 2007.05.22. 22:12:40

a kérdés jogos... ilyen szórakozásból max csak részegen vennék fel, de ez hivatalosan ki lett adva egy musical cdn és már készűlnek a többi felvételek....most szombaton megyek megint felvételre, de ezuttal inni fogok elötte mert igaza van Krisznek...elég mereven éneklünk...: )
Címkék: zene ismerősarcok
süti beállítások módosítása