Fight for kisses - harc a csókokért?! - news!news! - a hírek körbeérnek!
Ha tudsz egy nyúzt, ne légy rest, küld el részünkre is: newsnewsblog@gmail.com


A news!news! blogcsalád további tagjai: inside.blog.hu
muvesz.blog.hu

Utolsó kommentek

ETARGET

HírTV

Nincs megjeleníthető elem

Fight for kisses - harc a csókokért?!

2007.09.23. 20:22 | EXplorer | 24 komment

Interneten jártunkban-keltünkben néha elő-elő bukkan egy-egy jó traler (honlap intró/rövidfilm), illetve ahhoz kapcsolódó honlap.
A Fight for kisses intrója (midenképpen nézzétek meg, mielőtt kommenteztek - tényleg nagyon jó) felettébb minőségi és a témája szinte adja magát, akkora magas labda, hogy lehetetlen nem leütni és megkérdezni itt, a news!news!-on:
- Lányok, mit gondoltok a borostáról?! Mit gondoltok a férfi arcszőrzet bárminemű megnyilvánulásáról? "Fight for kisses?!" Természetesen a fiúk oldalról is várjuk a hozzászólásokat!
Az már csak hab az arcon tortán, hogy egy játék is letölthető erről a címről... Odáig még nem merészkedtünk, hogy le is töltsük, telepítsük - talán visszarettent a sok játék után meghalt fiatal esete... de aki telepítette, ne rejtse véka komment alá tapasztalatait!!

A bejegyzés trackback címe:

https://newsnews.blog.hu/api/trackback/id/tr4174564

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kati 2007.09.23. 20:39:19

Hali!

Ez az intró nagyon beteg... =) de azért mókás. Remélem az én leendő fiacskám (ha lesz), kevésbé lesz harcias...

T-i-m-i 2007.09.23. 21:30:53

Egyet értek Katival..
Csak szerintem a lányok is lehetnek ilyen harciasak...
Esetleg hozzáfűzném még azt, hogy remélem a férjecském sem lesz féltékeny...Ha meg igen...hmm...:)

Gábor 2007.09.25. 09:25:54

szerintem ha lesz fiacskád, Kati, akkor az ilyen hálósan fog megszületni... :)))

Amúgy megnéztem a Wilkinson melyik borotváját használta a csóka és tök érdekes, de nekem meg ennek az előző verziója van meg! AZ enyém csupán Wilkinson Quattro, az övé ráadásként még Quattro Titanium is :))) Amúgy ajánlom minden férfi társamnak ezt a borotvát, mert én is meg vagyok vele elégedve. A 4 penge tényleg viszi a szőrt :)) csak az a gond vele,hogy drága hozzá az új penge. Azthiszem durván 3000 ft egy 4-es vagy 5ös készlet :((

amúgy ha lesznek majd gyerekeink Móccal, akkor majd lecserélem a fürdőszobaajtót egy acélbetétes ajtóra, amit már nem fog tudni berugni, he-he :))

de amúgy miért gáz a borosta?

EXplorer · http://kecskemeten.hu 2007.09.25. 14:27:27

ej-ej, mi van itt kéremszépen :)
szó van itt leendő sok-sok gyermekről, férjecskékről és acélbetétes ajtóról, Wilkinson reklámról (egyébként sztem a Philips - Pihilishave HQ6710 with Nivea for men a nyerő :)), de az alap kérdésre még nem olvashattunk választ :)

Elod 2007.09.25. 14:34:31

... :))
egyébként sztem Kati (alias jónővér) fiacskája csakis Jófiú lehet :)) bummm
Timi férjecskéje, hát, szerintem ő jófej lesz minden téren... :)
Viszont Gáborék gyermeke hasonlatos lesz (egy kis emóval kiegészítve), mint a reklámban, elvégre Gábor is olyan (hasonló) borotvát használ - szerintem ez jelent valamit! :)))

Na, azért csak összeszedtem itt a dolgokat - magyarán ennyi minden múlik a borostán... nofene... Megyek borotválkozni ;)

Gábor 2007.09.25. 14:57:13

Ha a fiunk olyan lesz, mint a reklámban a srác, akkor elküldöm már KCS-nek :)) hogy megneveljék egy kicsit.

Megha berugja nekem a fürdőszoba ajtót,akkor... cserébe kap egy lánytesót Barbóctól és tőlem... és majd a kiscsaj meg Barbócra lesz féltékeny, és így majd leoltják egymást. AMúgy Benedek és Imola lesz a becsületes nevük :) az Imolát tuti "szimolának" fogják csúfolni, vagy netán "szimó"-nak...

|E|l|ő|d| 2007.09.25. 19:38:58

milyen családi lett már itt a hangulat :))
Benedeket meg nehogy Pocak Benőnek hívják majd... eh :)
"cserébe kap egy lánytesót" - nohát, akkor már én is elgondolkodnék, hogy berugjam-e azt a bizonyos ajtót :)) (vagy lehet, hogy háromszor meg is tettem anno??!) ;))

barbócmicmóc'tok 2007.09.25. 20:21:36

akkor gondolom apukád meg reflexből vágja hol lehet pont akkora ajtót venni :)
én tuti nem találnék . sőt. hol lehet ajtót venni? ájáj.. még jó, hogy Gáborc talpra esett és vidám, és tettrekész.. :)

A Tóviról, meg a gyermekéről meg annyit, hogy az én gyerekeimnek szebb számológépjük lesz !
há!

Gedeon 2007.09.25. 22:27:13

Hát, a mi Döménk tuti nem lesz ilyen harcias :). Ő olyan romantikus lesz, mint az apja, de határozottan fogja tolni, mint az anyja. Szóval romantikusan fogja betörni az ajtót :D
Amúgy nagyon jókat derültem, amikor néztem a videót.
Bár gondolom, hogy a hölgyeknek kellene írniuk erről, azért megosztom veletek a véleményemet...
Szerintem a pasi legyen igényes, szal ne legyen borostás. Szerintem borotválkozzon meg amennyire engedi a bőre (amennyit bír...), de főleg, ha a kedvesével találkozik.

Gábor 2007.09.26. 01:52:31

Barbóc is kell ahhoz, hogy "tettrekész" lehessek ;))) de Neki mindig sikerül ezt elérnie :)))

ha tudnátok milyen képeslapot kaptam Tőle?! Egy kis útmató arról, hogy ha "tettrekész" lesz a férfi, akkor hány féle módon tudja ezt a "tettrekészségét" a hölgy örömére fordítani :))) Azthiszem elég szalonképesen fogalmaztam :D

|E|l|ő|d| 2007.09.26. 09:38:37

"Romantikusan fogja betörni az ajtót" - ez tetszik :))

Huha, Barbóc és Gábor milyen vizeken eveznek már ... :) Kéremszépen tessék beszkennelni azt a képeslapot és elküldeni newsnews-ra, hogy a többi kolléga is láthassa miről is van itten szó ;))

Egyébiránt már látom is lelki szemeim előtt a leendő feltörekvő nemzedéket, Benedek, Imola, Döme a leendő főcserók... :)

Gábor 2007.09.26. 11:18:21

hát, köhöm... megkérdem Barbócot, hogy mit szólna ehhez a beszkenneléshez, és ha támogatja ő is, akkor elküldöm a newsnewsnak :)) de sztem belemegy, hiszen ez egy teljesen nyílvános képeslap: "boomerang free cards" potnosabban, szóval elvileg akárki hozzájuthat/juthatott :))

|E|l|ő|d| 2007.09.26. 15:43:24

Barbóc biztos belemegy, elvégre mi csak a képeslapot látjuk, a tettrekészségről képernyőn keresztul amugy sem kapunk infókat :)

Nekem is van sok-sok freecardom, van köztük sok jó.. :)
Asszem lehet, megérne egy sorozatot ezen képek publikálása, itt a nyúzon...

barbi 2007.09.26. 15:54:25

nem engedélyezem., és ezzel most áljál le... (ez egy kis intelem Gáborkának..... )
szóval NEM.

Gábor 2007.09.26. 16:02:02

sajnos így nem fogja a newsnews megismerni a képeslapot... és azthiszem jobb is ez így :)

Kicsi 2007.09.26. 17:10:45

Hát...érdekes!!!!! Nemtodtam Elődke, hogy ilyen harcias lennél...nah meg, hogy ilyen erőbe?!.....:D:D:D...a családok is szépen alakulnak:D

Dóri 2007.09.27. 17:28:55

Bezony Elvira, márcsak neked kéne valamiféle család, mi? De elébb kapsz még pár fejbevágást tőlem, ahányszor csak meglátlak a suliban..:) Úgy biztos jobban bejössz majd vkinek:):D
Elődöt meg nem kell félteni..:) Éppen készségesen ül/áll s konyhában, miközben Timi muffinsütés közebn mosogat..:)

Elod 2007.09.27. 20:19:40

azta Dóri, ha ezt tudom, hogy te élő adásban itt a newsnews-ra kommenteled, hogy mi történik... Ez már durvább, mint a newsnews összegésze :))
(Egyébként hogy lehet "készségesen ülni/állni"????) Jah, és a teljesség kedvéért Zita alkotta a muffint... :)

Nade megbocsátok, a kommented első része miatt :) Az ott van a helyén :)) Elvira, hallod ezt?!?!?! :)) Mindjárt át is megyek hozzá és megmondom neki személyesen is :))

Kicsi 2007.09.27. 20:26:54

Mi ez kérem?!...Családdal még hagyatok előtte még a megfelelő személy is kéne!...A fejbevágáshoz meg nekem is lesz egy két szavam, meg tettem is:p...Elődke mindig ott kotnyelesgedik, ahol jót kap!XD

Dóri 2007.09.28. 18:36:10

Hát úgy lehet készségesen ülni/állni, kedves Előd, hogy úgy csinálsz mint aki bármelyik pillanatban kész arra, hogy Segítse A Jót Tenni, közben meg csak jól elvagy, és úgyis tudod, hogy nélküled legalább olyan jól elboldogulnak, mint veled..:) :P Na, jó csak vicceltem ám:) Megsértődésre semmi ok!;)
Elvira, ŰVeled meg már rendeztem sorainkat..:) De még az illetőt mindig nem árultad el..Dá-dá lesz..:D

Dóri 2007.09.29. 16:23:20

Úgy látom Előd nem mer válaszolni, így muszáj írni valami lüktetőt, ami belendíti. Szóval egy újabb news Elődről, ami kb 2 napja történt:
Itt van nálunk, Timi készül az őrsiére, ahol teafőzést tervez..Benéz a konyhaszekrénybe, hogy miylen teáink vannak. Hát meglát egy csudajó fahéjas illatú (eredeti szlovák) teát, odanyújta Elődnek, hogy szagolja meg. Erre Előd szagolgatja percekig, nem érti mi benne a különös. "kartondoboz szagú!"
Aztán odaadta nekem, és már méterekről érződött a tea fahéjas illata..:)
Ennyit Előd szaglószervéről, illetve konyhatündér mivoltjáról:)

|E|l|ő|d| 2007.09.29. 16:51:03

eheheheheh, miezkérem, lassan ElődLive?!
egyébként is a lényeg, hogy mindig legyen otthon SAJT! :)

A másik meg, hogy tea ide, vagy oda, továbbra is büszkén állítom, hogy van helyem a konyhában, és igenis a tea kartondobozának kartondoboz illata van... Nemde?!

Asszem kéne vmi jó kis friss, ropogós post Dóriról is. Mondjuk, bármikor találkozok Dórival, mindig a High School Musical megy a TV-ben... Épp elcsíptem egy ilyen pillanatot:
srác a csajnak: "oh, pedig nagyon bejössz nekem"
csaj: "húzz innen te, akárki"
srác: "pedig még sütni is tudok"
majd jön vmi nyálas zene (musical...)

Na tessék...

na, folytatom a készséges netböngészésemet... Találtam csomó jó postolni valót, majd küldöm be a blog szerkesztőknek... :)

Kicsi 2007.09.30. 20:02:56

Mert nincs kit!

Dóri.. 2007.10.02. 16:48:04

Köhömm-köhömm..Azt azért tisztázzuk, hogy a mjuzikeleket nem kritizáljuk csak úgy a nagyközönség előtt..megértettük egymást?!:) Ja mellesleg Előd kicsit összekavarta a részeket..:)és csak 1szer ment a High School Musical ..
Címkék: videó érdekesség szemezgető
süti beállítások módosítása