Az ellenkező nem - news!news! - a hírek körbeérnek!
Ha tudsz egy nyúzt, ne légy rest, küld el részünkre is: newsnewsblog@gmail.com


A news!news! blogcsalád további tagjai: inside.blog.hu
muvesz.blog.hu

Utolsó kommentek

ETARGET

HírTV

Nincs megjeleníthető elem

Az ellenkező nem

2007.11.10. 13:11 | EXplorer | 2 komment

A nők általában könnyekkel, érzelmekkel és szavakkal, a férfiak sértődéssel, hallgatással és visszavonulással igyekeznek eldönteni a házastársi civakodást. Vagyis - legalábbis egy angol tanulmány szerint - a nemünk alapján elve elrendeltetett, hogyan veszekszünk. A magyar szakember emellett azt is megmagyarázza, miért jelentéktelen dolgokon borul ki a bili.
"A nők általában gyakrabban játszanak vezető szerepet a kapcsolatban. Ők vannak abban a helyzetben, hogy felhozzák és szorgalmazzák azt, amin változtatni szeretnének. Ez úgy jelentkezik, hogy az asszony kér, ösztönzi a férjét, ő viszont elutasítja a kérést, és visszavonul. Minél gyakoribbá válik ez a jelenség, annál gyengébbek a pár kilátásai" - állítja a szakember. Ha érdekel, tovább is van >>

A bejegyzés trackback címe:

https://newsnews.blog.hu/api/trackback/id/tr90224372

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Don Lupo Bianco 2007.11.11. 21:58:03

elolvastam az egész cikket. És igazából nem értek vele 100%ban egyet.

Az tény, hogy a többségnél ez a reakció, ez a forgatókönyv játszódik le, de azthiszem én kivételnek számítok és elég sokszor szoktam úgy vitatkozni, mint ahogy a cikkben a nők viselkedési mechínizmusa deffiniálva van... szóval akkor most ezekszerint az a konklúzió, hogy nő vagyok? ill., hogy zibu?

szóval én is inkább szeretem megbeszélni a dolgokat, és átrágni töviről hegyire, részletről részletre, mint hogy megsértődni és ott hagyni a hölgyet, esetleg meg sem hallgatni... ha esélytelennek látom a vitatkozást, hogy sosem fogunk közös nevezőre jutni, akkor szokott jönni, hogy menekülök a konfliktusoktól, és ott hagyom a másik felet...

Dóri.. 2007.11.12. 20:28:11

ZIBU??? Hát Te meg honnan ismered ezt a kifejezést?:) Én úgy tudtam, ezt mi használjuk..=)
Címkék: nagyvilág szerelem életmód érdekesség szemezgető
süti beállítások módosítása