Megfogja tudni, hogy tudok főzni! - news!news! - a hírek körbeérnek!
Ha tudsz egy nyúzt, ne légy rest, küld el részünkre is: newsnewsblog@gmail.com


A news!news! blogcsalád további tagjai: inside.blog.hu
muvesz.blog.hu

Utolsó kommentek

ETARGET

HírTV

Nincs megjeleníthető elem

Megfogja tudni, hogy tudok főzni!

2007.11.22. 18:19 | EXplorer | 7 komment

Egy igazán home videó, egyenesen a Magas-Tátráról! Figyeljétek és füleljétek, különösen a videó végét! :) Vajon mit főzhetett Kinga Tamásnak? (akár kinyerma kérdés is lehetne, de ezúttal ettől eltekintünk:))

A bejegyzés trackback címe:

https://newsnews.blog.hu/api/trackback/id/tr93236778

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ken 2007.11.22. 19:44:41

Tomm, engem is elvihetnél a Tátrába 1x!? :)) Nagyon teccik a hely... mondjuk én eddig még csak az Alacsonyban jártam, de azt keményen végig is túráztam télen is és nyáron is... sőt még bicajjal is :D

Timm 2007.11.22. 21:37:56

tökmind1.úgyse kpasz vacsit...:) legalábbis értesüléseim szerint tomm nem kapott:) XD

ken 2007.11.22. 22:54:56

bocs, Timi, de azthiszem én nem is a vacsi miatt mennék oda XD

különben is... van egy Személy, aki mindig főz nekem vacsoját :), meg ebédet, meg süt is :PPPP szóval ennyit erről...

jobban teszed Te is, ha sütöl a Dinnyének, mint itt lopod a napot a newsnewson... ;)

|E|l|ő|d| 2007.11.22. 23:19:58

ejjj, Ken, Timm is nagyon nagyszerű leány, a finomságok mellett látod, még a newsnews böngészésére is marad ideje :) Jól is teszi, mert nyúzok nélkül Ő sem lenne teljes :P

(egyébként sztem Timm arra gondolt, h Tamás nem kapott vacsit Kingától, de lehet, h tévedek...)

tommm 2007.11.23. 09:17:32

aznap este is én főztem, ahogy az előtte és utána levő időkben is mindig én főztem. :))
kingának a szája nagy csak:), köne nincs konyhához még most se...
ott van az uccsó mondat: "na, majd utána is csinálunk egy videót".

ken 2007.11.23. 10:22:55

Regi szeretne főző különpróbát csinálni :) lehet nevezni!!!!

huhh, én már hivatalos vagyok holnapra, sőt holnap utánra is ebédre :DD milyen jó, hogy nem jár együtt a bányais léttel a "főzni-nemtudás" :)))

Jordan 2007.11.23. 20:37:25

Jaj te jó ég , ha Regina főz én inkább éhenhalok vagy eszek bogarakat, ahogy Pumba és Timon, hiszen az szaftos és tápláló!!!!!!
Címkék: videó szerelem ismerősarcok
süti beállítások módosítása