Őrültosztály - news!news! - a hírek körbeérnek!
Ha tudsz egy nyúzt, ne légy rest, küld el részünkre is: newsnewsblog@gmail.com


A news!news! blogcsalád további tagjai: inside.blog.hu
muvesz.blog.hu

Utolsó kommentek

ETARGET

HírTV

Nincs megjeleníthető elem

Őrültosztály

2007.06.11. 15:13 | EXplorer | 5 komment

Egy érdekes kérdés foglalkoztat: vajh' miért hívja/hívatja magát egy teljes osztály egész egyszerűen őrültnek? -és ez jó nekik? Minden bizonnyal Walter Zitust (aki egyébként blogot is vezet, itt UPDATE: azóta megszüntette a blogot...) kellene kérdeznünk, hisz az orultosztaly.extra.hu a kecskeméti Bányai Júlia Gimi 7.b osztályának honlapcíme, s eme osztálynak ő nagyra becsült tagja...

Ha érdemben szeretnétek gazdagítani az őrülthonlap tartalmát, ajánlom figyelmetekbe "A hét témája" oldalt, ahol most éppen Zita javaslatára a következő kérdés kapcsán lehet értekezni: "Van-e igazi fiú-lány barátság?"... A téma érdekes és bizonyára sok embert foglalkoztat, ezért a kommenteket ne csak az őrültekhez küldjétek, hanem ide, a newsnews-ra is!
Mindezt tetőzzük azzal, hogy megkérdezzük: a LaliManó oldal tanulsága szerint Zita 2007. április 23-án nyert valamit. A kérdés tehát: tényleg az általunk is ismert Zita nyert valamit, vagy másvalakiről van szó? Mit nyert Zita?
Várjuk a kommenteket ... három kérdésben is!

A bejegyzés trackback címe:

https://newsnews.blog.hu/api/trackback/id/tr4096714

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Timmer 2007.06.12. 10:36:57

1. Nem tudom miért nevezi magát egy osztály őrsülnek...talán mert azok?!

2. Fiú-lány barátság lehetséges szerintem, feltéve ha mindkét fél komoly párkapcsolatban él. Ha az eset már féloldalas vagy egyiknek sincs barátja/barátnője, akkor szerintem hosszútávon elképzelhetetlen egy bensőséges barátság két ellenkező nemű között. (DE erről még lehet vitatkozni, ez az én véleményem)

3. Zitusom Lalimanós témát vagy háttérképet vagy miafrancot nyert a telefonjára, de csak egy linket kapott sms-ben, hogy töltse le a wapról, de végül nem sikerült letölteni (mert csak a pénzt vette le a telóról a link, háttérképnek nyoma se volt). Ha jól informálódtam..:S (Lehet hogy nem szabadott volna pletykálnom?:S)

ja és: rcpqh2

Előd 2007.06.12. 22:52:27

1, egyébként no para, a mi osztályunk meg "Melegedőnek" hívta magát... egy tanárunk adta ez a szuper nevet :) ...szerinte beszédes :) nem?!

2, hát, Timmer, nem tom, szerintem azért tudna működni akkor is, ha nem volna egyiknek sem párja. Arra várok, hogy az őrültosztály chatjén megkapom a választ, de eddig semmi ... :( folytatva a gondolatmenetet: ha nem jön egyik fél részéről a bizsergés/csí/nevezzük akárhogy, akkor tuti, hogy mégis csak lesz fiú-lány barátság. Napersze, ha mindkettő bezsong a másikra, akkor meg áldásom rá, aztán hagy szóljon - kit érdekel akkor már, hogy van-e fiú-lány barátság :) Összefoglalva: van fiú-lány barátság addig, amíg nem kezdenek el járni :))))

3, hát, akkor gratulálunk Zitának a meg nem kapott háttérképért! Jah, ugy milyen jó tényfeltáró szakemberek dolgoznak a newsnews-nál? Ilyen infókat is beszereznek... nem semmi :))

4, Timi, mi ez a "rcpqh2"?? Megvan, szerintem Berci az, vagy inkább Gulyás György, esetleg maver???!!!! :))))) ... de most tényleg, mi ez?!

Battyer

Molnárka 2007.06.14. 19:20:38

Szerintem teljesen találó az őrültosztály név. Nincs sok őrült az osztályban. De ha eggyütt vagyunk...
Pédául kinek jutna eszébe hogy egyszerre (kb) 5 ember menjen át az ajtón? Csak is az őrültekenek . Szegény ajtó megrepedt...
Az az igazság hogy az osztályterem falából hiányzik néhány darab, a tábla szivacsa már szeptemberben tönkrement ( megpróbáltuk összeragasztani de nem sikerült rendesen).
Egyébként egy összetartó osztály vagyunk , csak hangosak és kicsit sokat beszélünk.
Amugy meg csak rá kell nézni az osztályképre,
látszik hogy nem vagyunk normálisak...
A legrosszabat hozzuk ki egymásból.

Előd 2007.06.14. 23:41:41

Őszintén örülök, hogy az "örültosztályból" is írtak ide! Tök jó! Egyébként sztem teljesen helyén van, ha ilyesformán alakul ki az osztályközösség, nagyon tetszik :)
Egyébként meg én is asszem ilyen rossz voltam :) ... és most milyen jó gyerek lett belőlem :)))
Úhogy csak hajrá!

(még azért egy Zita kommentet várok ide :))

Zita 2007.06.15. 14:13:17

Zita kommentet? Parancsára:
Nem is jutok szóhoz azon mondatok után amiket molnárka annusz produkált ki magából... :) Meg vagyok döbbenve ,h életében először igaza van!! (viccelek.. :) De télleg tök igaz. És Anna!! Amint megláttam ,h "molnárka" egyből fölügrottam és, és ... őőőőrült lettem! (na jó, nem). Ha Timmer=Timi akkor nem vagyok a zitusa, ha meg Timmer=nem egyenlő Timi akkor meg igen. :) De télleg elég érdekes volt az a meg nem kapott háttérkép. :)
Címkék: kép kecskemét szemezgető ismerősarcok nemértem
süti beállítások módosítása