Fülem történetének pár verziója ... - news!news! - a hírek körbeérnek!
Ha tudsz egy nyúzt, ne légy rest, küld el részünkre is: newsnewsblog@gmail.com


A news!news! blogcsalád további tagjai: inside.blog.hu
muvesz.blog.hu

Utolsó kommentek

ETARGET

HírTV

Nincs megjeleníthető elem

Fülem történetének pár verziója ...

2007.06.13. 15:35 | EXplorer | 3 komment

A news!news! stáb ezen a héten annak járt utána, hogy mi is történt Lázár Mikivel (akinek énekhangjáról korábban már számot adtunk itt), illetve mi is lehetett az oka az ő fülműtétjének, amit Szegeden végeztek el rajta a napokban. Miki köszöni szépen, azóta már otthon lábadozik, szóval ne rohanjatok Szegedre :) (A teljes igazsághoz hozzátartozik, hogy az alábbi írást és képeket Mikitől kapta a news!news! stábja; jó, nem?!) Jobbulást és sikeres felépülést kívánunk!
Lássuk, mi lehetett az oka a műtétnek (az alábbi gondolatok Miki kórházi ágyáról származnak):

-vietnám után
-ryan közlegény megmentése után
-rosszul sült el a szekrényen állás
-túl ügyesen füleltem (hm, lehet, hogy a newsnews stában a helye?! :))
-gyerekek! nem szabad füllenteni!
-Micimackó szereplő válogatásán Füles szerepére jelentkeztem
-BOCI BOCI TARKA, se füle se ;)
-maffia fűltanuja voltam
-a dr house forgatásán
-bogarat ültettek a fülembe :D:D:D:D
-szöget ütöttek a fejembe, csak félrecsúszott
-új nevem: füle müle
-visszacsapott a bumeráng
-azt mondtam egy cápának: kabbe!
-kagylóztam
-bummm headshut!!!
-felgyulladt a fejemen a fejhallgató
-headsett. csak óvatosan
-felpróbáltam tesóm fülbevalóját
-befújtam az új axe-szal a fülemet, szétszedték a nők
-harcoltam….a fülbemászó győzött
-új fodrász
-fodrászom: quasimodo sassooon
-tesóm le akarta vágni a hajam
-lecsapolták a fülzsírom - a sertésipar konkurenciája lettem
-rossz helyre rakták a pészmékeremet
-rosszul sikerült veseátültetés
-agykutatók az agyamat kutatták - eredmény: negatív
-még jó, hogy a busz a fülemet csukta oda és nem a ... mást
-kioperálták Antit, a férgemet
-a fülemben lévő zsírt a vénámon át szívták le, mert már lefolyt a szemembe és nem láttam tőle
-borotvaéles a fülem
-azt hitték botfülem van és leverték
-szabásvarrás óra tananyaga voltam: fülessapka
-ostoba hóhér: a fejét! nem a fülét!!!!!!!
-a repülő lezuhanása után megettem utastársaimat, és már épp magamat kezdtem enni, mikor megtaláltak
-köcsög gollam. Azt hitte a curva gyűrűre, h fülbevaló
-tegnap intőt vittem haza. apám neve: Chuck Norris
-azt hittem anyám csak poénkodik, mikor azt mondta, jaj rágom a füled
-még jó, h nem azt mondta: egyem a szíved !!

A bejegyzés trackback címe:

https://newsnews.blog.hu/api/trackback/id/tr1098061

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

barbara 2007.06.14. 06:53:16

jaj szegényke. korán reggel nem tudok aludni, és mi látok? Miki füle összadarabolva. A herstájlod meg kircsimircsi, vágasd le a másik oldalon is, úgy fogsz kinézni mint vmi pank;) szerintem én is felnyíratom [szolidaritást vállalok Veled:))

Gábor 2007.06.14. 18:45:02

Oh, my God!
Most is látszik, mekkora szar őv vagyok.. még meg sem látogattam szegény "Fülig-Jimmy-t"... holnap ezt be kell pótolnom! Májki, ha hallasz még :))) mikor érsz rája? Ja, és mi a kedvenc, hát hogy is mondjam, szóval kedvenc "folyadékod" :DD ? Írdd meg, aztán viszünk Neked és majd jól el is fogyasztjuk... ha egyedül nem megy, majd segítünk, ne aggódj! Van hely, ahová befér :DDDD

de azért gyógyulgass... meg tényleg borotváldd már le a másik féltekedet is... aztán majd menő leszel a jamboree-n...

Gábor 2007.06.14. 23:07:57

Este beszéltem Májkival, és mondta, hogy új dobhártyát, meg új kengyelt kapott a fülébe... persze egyik se műanyagból van, hanem a saját testéből vágtak ki hozzá "anyagot"... hm, fincsi... most feküdnie kell, hogy beálljon az egyensúly érzéke...

szegény srác... de drukkolunk neki, hogy minél hamarabb meggyógyuljon!
Címkék: kép tényfeltárás ismerősarcok
süti beállítások módosítása