Kinyerma!? vol13. - news!news! - a hírek körbeérnek!
Ha tudsz egy nyúzt, ne légy rest, küld el részünkre is: newsnewsblog@gmail.com


A news!news! blogcsalád további tagjai: inside.blog.hu
muvesz.blog.hu

Utolsó kommentek

ETARGET

HírTV

Nincs megjeleníthető elem

Kinyerma!? vol13.

2007.11.16. 22:22 | ken | 11 komment

Túl egyszerű lenne az a kérdés, hogy kik láthatók a képen... így inkább felteszek egy újat! :)
Hol készült a kép?  Bónusz kérdés: épp mi járatban vannak a képen látható személyek? Hová utaznak?


A bejegyzés trackback címe:

https://newsnews.blog.hu/api/trackback/id/tr70231639

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gabesz 2007.11.16. 23:31:13

hahó!:D
arra gondoltok h hova mentetek, mert akkor sztem táborhelynézés, vagy ha autó akkor meg jumper:D:D
üdv

pörkölt 2007.11.17. 00:33:37

szaftszaftszaftszaftszaftszaftszaftszaftszaftszaftszaftszaftszaftszaftszaftszaftszaftszaftszaftszaftszaftszaftszaftszaftszaftszaftszaftszaftszaftszaftszaftszaftszaftszaftszaftszaftszaftszaft

Don Gallina alias Tyúkapó 2007.11.17. 00:41:33

Lehet hogy rossz megfigyelő vagyok, de a fejek alapján ez a kép nem most készűlt..viszon Berci ezt a polót még mindig szokta hordani...vagy rosszúl emlékszem?vkin szoktam ilyet látni..

pörkölt 2007.11.17. 00:45:35

szaftszaftszaftszaftszaftszaftszaftszaftszaftszaftszaftszaftszaftszaftszaftszaftszaftszaftszaftszaftszaftszaftszaftszaftszaftszaftszaftszaftszaftszaftszaftszaftszaftszaftszaftszaftszaftszaftszaftszaftszaftszaftszaftszaftszaftszaftszaftszaftszaftszaftszaftszaftszaftszaftszaftszaftszaftszaftszaftszaftszaftszaftszaftszaftszaftszaftszaftszaftszaftszaftszaftszaftszaftszaftszaftszaftszaftszaftszaftszaftszaftszaftszaftszaftszaftszaftszaftszaft

pörkölt 2007.11.17. 00:49:26

-NEWSERS, WHAT IS YOUR PROFESSION??!!

-SZAFT! SZAFT! SZAFT!!!

-NEWSERS, WHAT IS YOUR PROFESSION??!!

-SZAFT! SZAFT! SZAFT!!!

-NEWSERS, WHAT IS YOUR PROFESSION??!!

-SZAFT! SZAFT! SZAFT!!!

[f - a - k] 2007.11.17. 00:53:51

srácok, az a gáz, hogy már meglengettétek a véres rongyot az olvasóközönség előtt; 3 JÓ posttal. ez szerintem kevés. node mindegy.

Kristóf von BP 2007.11.17. 12:13:00

Nekem komolyan úgy tűnik, hogy nem tudjátok miről akartok szólni.
Most akkor vagy ez a langyos, érdektelen szar marad mint ez, vagy a provokatív vonal ami miatt nekem is szóltak hogy érdemes felnézni ide.
No de így gyerekek...mint az oviban.

Dóri.. 2007.11.17. 13:30:43

Szerintem ennek az oldalnak nem mások provokálása a célja, attól függetlenül hogy inside man ilyen posztokat ír. Speciel én már azelőtt is néztem az oldalt, mielőtt ez az inside man megjelent. És úgy gondolom ezzel nem vagyok egyedül. Úgyhogy lehet hogy ez is az oldalhoz tartozik (mostmár), de ha jössz, ne csak ezért gyere..És ha valami nem tetszik, attól még nem biztos hogy az valóban rossz.

Kati 2007.11.17. 14:41:09

Üdvözlöm Pörkölt Urat, és tisztelem a fene nagy változatosságát! =)

Kicsi 2007.11.17. 17:15:54

Hát...pörkölt, az szaftal jár...am ilyenkor szoktam letagadni..xD

ken 2007.11.19. 13:51:18

hát sajnos eddig csak az egyik kérdést sikerült jól megválaszolni:
- a kocsi tényleg a jumper
- az útirány pedig Bp volt, méghozzá a Duna Tv székháza és nem táborhelynézés :)

szóval a győztes gabesz! mivel a második kérdés csak bónusz volt... és az elsőre pedig jó választ tudott adni
Címkék: kép ismerősarcok kinyerma
süti beállítások módosítása