Szemed fénye? Vigyázz rá! - news!news! - a hírek körbeérnek!
Ha tudsz egy nyúzt, ne légy rest, küld el részünkre is: newsnewsblog@gmail.com


A news!news! blogcsalád további tagjai: inside.blog.hu
muvesz.blog.hu

Utolsó kommentek

ETARGET

HírTV

Nincs megjeleníthető elem

Szemed fénye? Vigyázz rá!

2007.10.05. 15:05 | EXplorer | 5 komment

Ha eddig úgy gondoltad, hogy sodronyzárral, vagy a központi helyen (=sokan látják) lezárással fogod megvédeni kedvenc biciklidet: nagyot tévedtél! Nézd végig az alábbi videót és utána nézz rá a biciklid zárjára is!

A bejegyzés trackback címe:

https://newsnews.blog.hu/api/trackback/id/tr33179572

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

T-i-m-i 2007.10.05. 15:24:52

"U lakat a nyerő."-hallottam már több helyről. Olyat még nem hallottam, hogy elvágtak volna. Viszont való igaz, hogy a sodronyzár elvágása gyerekjáték. Tudom, mert nekem is elvágták néhány éve... Bicikli volt, nincs. :( Persze azóta is ilyenem van, csak vastagabb..

girbigábor 2007.10.07. 00:15:09

mondjuk én nem tom mit csinálnék, ha mellettem egy csóka erővágóval elnyisszantana egy bicajzárat... de nem igaz, hogy a járókelők az ilyet manapság már leszarják, bezzeg régen (de ez a videoból tisztán ki is olvasható)...

Ma olyan mértékű az emberek közömbössége, hogy az valami eszméletlen, enniyre félünk? Úgylátszik jobb "nem látni, nem hallani", mint segíteni elkapni a tolvajt. De vajon ezt a magatartás formát mi váltotta ki belőlünk?

|E|l|ő|d| 2007.10.07. 17:17:28

Én is vágtam már le a SAJÁT biciklim zárját + húgomét is (mindkét esetben a zárszerkezet bedöglött), amit a mostanában elterjedt sodrony+külsű hengeres védelem+műanyag borítás (un. motorzár) védett.
Senkit sem szeretnék elkeseríteni, de kb. fél percembe sem kerül, úgy hogy, kifejezett célszerszámmal sem rendelkezem, és tapasztalatom sem volt ilyen téren...
Aztán nehogy nagyon elkeseredjen bárki is, az előző bicajomat is ilyen zárral védtem... Az *előző* bicajomat... Ha értitek mire gondolok... (a refi elől, városközpont, főtér...)
Ezek után én már csak U-lakatot használok, igaz, hogy nehézkes a biciklin való elhelyezése, meg maga a lakat is nehéz, meg korlátoltak a lezárási lehetőségek... Megéri....
Aki nem hiszi, nézze meg mégegyszer a fenti videót! Tényleg!
U-lakatot nem levágják sztem, hanem leütik, de ha úgy zárod, hogy nem tudnak hozzáférni, sztem nyert ügyed van! Legalábbis egy ideig...

Gábor kérdésére: hát, én sem tudom, mit tennék... szerintem rendőrt hívnék, arcleírással, vagy ilyesmi...

girbigábor 2007.10.08. 00:36:21

nekem is motorzáram van, de még meg van a kencajom... hm, akkor mostmár jobban vigyázok rá! Amúgy azthiszem a legtutibb hely kecskeméten, ahonnan nem fogják el csórni a bicajodat (persze ha a kp-ba van dolgod, abban az esetben...).... nos ez a piár rendház :))) sztem onnan még a lezáratlan bicajt sem vinnék el :)

|E|l|ő|d| 2007.10.08. 11:34:21

Gábor: a PR-ban ne légy olyan biztos, kérdezd Ország Ferit, akinek a bicaját onnan lopták el...
vagy engem is kérdezhetsz, akinek még régebben a zárját ott piszkálták meg olyannyira, hogy végül le kellett vágnom (kulccsal nem tudtam nyitni)...
Címkék: videó társadalmi szerepvállalás
süti beállítások módosítása