Kinyerma? vol5. - Hol van most az apa? - news!news! - a hírek körbeérnek!
Ha tudsz egy nyúzt, ne légy rest, küld el részünkre is: newsnewsblog@gmail.com


A news!news! blogcsalád további tagjai: inside.blog.hu
muvesz.blog.hu

Utolsó kommentek

ETARGET

HírTV

Nincs megjeleníthető elem

Kinyerma? vol5. - Hol van most az apa?

2007.10.29. 10:56 | EXplorer | 19 komment

Az előző kinyerma játékunkat Kati nyerte, már dörzsölheti is a markát a szuper news!news! ajándékokért :))
Lássuk a következő feladványt (köszönjük a beküldőnek!)! Ismét egy matekos feladat, kérjük, aki ismeri, ne durrantsa le azonnal a poént! Aki meg még nem hallotta, gondolkozzon! :)
Egy anya 21 évvel idősebb, mint gyermeke. Hat év múlva az anya ötször olyan idősebb lesz, mint a gyermek. Hol tartózkodik most az apa?

A bejegyzés trackback címe:

https://newsnews.blog.hu/api/trackback/id/tr81209846

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Andriscápa · http://www.capanet.blog.hu 2007.10.29. 14:01:17

oh aki nézi a Blogot, az most nyerő helyzetben van... node előd, ilyen szegényes a newsnews stáb? más (haldokló) blogjáról szedünk infókat... hullarabló :D

EXplorer · http://kecskemeten.hu 2007.10.29. 14:06:59

hmmm??
milyen blogról van szó?
máskülönben: "Lássuk a következő feladványt (köszönjük a beküldőnek!)! " -szóval a feladványt mi is kaptuk, a beküldő pedig biztos, hogy nem blogról szedte a kérdést...

kati 2007.10.29. 15:14:14

beírhatnám a megfejtést, mint aki most találta ki... =) de vagyok olyan jó, hogy nem lövöm le a poént, mivel már ismertem :)

Kicsi 2007.10.29. 16:41:14

Hát már nem azé, de ez pofon egyszerű, csak sima szövegértés kell hozzáxDxDxD

T-i-m-i 2007.10.29. 18:22:41

...meg egy icipici matektudás... mert ugye ez egy egyenletrennszerrel simán megoldható (behelyettesítéses módszerrel):)

Dóri 2007.10.29. 19:28:35

Én ezt még nem ismertem..De ez most vagy nagyon hülyeség vagy csak én vagyok a nagyon hülye..:)válsszatok..Szóval a megoldás az nem az, hogy nem lehet tudni hogy hol az apa, mert nem szerepel róla semmi a szövegben???:) És ide minek matektudás..??Az csak beugratás..vagy csak naygon hülye vok..

girbigábor 2007.10.29. 20:16:13

hát mivel a hölgy 21 évesen szülte a gyereket, így elég valószínű, hogy még egyetemre járt, amikor megtörtént az eset :)))
és innentől kezdve két verzió lehetséges! vagy egy koleszos-party alkalmával, vagy pedig az egyik vizsga előtt a tanárával :))) szóval az apa vagy tanít az egyetemen, vagy dolgozik az anya szakmájában :))))

kati 2007.10.29. 20:31:56

elképesztő megldások... ha megtudjátok a megfejtést, jó nagyot nevettek majd sztem.. =D

Timihez csatlakoznék. sőt! Egyenletrendszer sem kell, csak egy sima egyismeretlenes egyenlet, amit levezetve megkapjuk az ismeretlent, azaz a gyermek jelenlegi korát. Abból meg egyenesen következk, hogy hol az apa.

Bocsánat a szerkesztőktől, hogy segítek, de hát nagyon messze jár mindenki! =)

Májki 2007.10.29. 22:02:21

Drága Girigáborunk megint megmutatta mi körül járnak az agytekervényei..:D
sztem nincs apa

Májki 2007.10.29. 22:05:10

na most azért írom ezt külön mert ha elöbb jót mondtam nyertem, de ha ezt is oda írtam volna akkor nem nyerek, sztem azért nincs apa, mert mint a másik nagy örök érvényű példázataival a nagybetűs életre felkészítő sorozatunkban, a south parkban Cartmen annya hermafrodita(nem tom hogy írják) szóval magát csinálta fel...:D
sztem itt is ez a talány, igazatok van lányok, ennél egyszerűbb nincs:D

girbigábor, akinek már másfél éve nincs matekja, de az 1ismeretlenes egyenletet meg megoldotta 2007.10.29. 22:14:36

hát köszönöm Tócinak a rávezetést :)))
akkor ezekszerint a gyerek -3/4 éves :))) vagyis - 9 hónapos, szóval a faterja hát szépen szólva "anyuban van" :))))) -40 centi mélyen :)))

akkor nyertem!!!! ugye??? ;))))

|E|l|ő|d| 2007.10.29. 23:03:36

Majd szolok a szerkesztőknek, h a következő kinyerma kérdés az legyen "Girbigábor vajh' mióta ilyen pajzángondolatú?" :))

egyébként sztem is jo a megoldás :) de hogy 40cm? :)

girbigábor 2007.10.29. 23:35:52

hát azóta, mióta kirepültem a "Scholae Piae", vagyis a "Hol a pia?" burka alól :SSS

de asszem mostmár picit vissza kell fognom a szavaimat, mert már mindenki ezzel piszkál, hogy "milyen perverz vagy már?!" ... és ezt azt jelenti,h van bőven túró a fülem mögött, szóval ideje lesz tényleg szalonképesebbé tennem a verbális kommunikációmat ;))))

amúgy a második kérdésedre a válasz: hideg vízben :PPP

Májki 2007.10.29. 23:38:29

Hát ez beTOJÁS, ha értenék a matekhoz magamnak megszerezhettem volna a feladványt és miközben örvendtem volna hogy sikeresen megoldottam egy rejvényt röhögtem volna egy jót, de mivel nem értek a matekhoz még boldogabb voltam mert szórakoztam ezen egy jót és még csak gondolkodnom sem kellett XD

girbigábor 2007.10.30. 00:07:40

pi-pi-pi :DDDD
Tyúkapó, a Te dolgod nem a matek, hanem a Tyúkanyóknak való "segítségnyújtás", hogy legyen miből rántottát sütnünk :)))

Májki 2007.10.30. 08:45:24

VadászTyúk legyek ha nem egy farkas szólt be most nekem...sajnos radikális módszereket kell alkalmaznom, a Farkasok fején...

Kicsi 2007.10.31. 16:57:28

Csatlakozom Dórihoz, csak azzal a küllel, h én abszolút nem értam miért annyi a gyerek!

Fanni 2007.11.01. 08:48:29

:) Aranyos kis Feladvány. De én levezettem, annak akinek kellene... :DDD
x= legyen az anyu és y= gyermek

y+21=x
(y+6) * 5=x+6
(y+6) * 5=y+21+6
5y+30=y+27 /- y; -30
4y=-3 /:4
y=-3/4

Tehát :D a gyermek még tényleg nem született, sőt épp készül. Apuci anyucin dolgozik.

Phantom, a leleplezett 2007.11.01. 15:51:24

hmm. hát igen, apuci anyucon van, de a feladat szövege nem ok. ha épp még csak dolgoznak rajta, nem lehet szó gyermekről, mint a feladvány írja.. Ide a pénzt!!!!

Címkék: érdekesség kinyerma
süti beállítások módosítása