Kinyerma!? vol4. - news!news! - a hírek körbeérnek!
Ha tudsz egy nyúzt, ne légy rest, küld el részünkre is: newsnewsblog@gmail.com


A news!news! blogcsalád további tagjai: inside.blog.hu
muvesz.blog.hu

Utolsó kommentek

ETARGET

HírTV

Nincs megjeleníthető elem

Kinyerma!? vol4.

2007.10.24. 11:22 | EXplorer | 28 komment

Az előző fordulót Dóri nyerte, gratulálunk! Ezúttal egy kedves nyúzer olvasónk küldött be egy feladványt, tehát az nyer ma, aki bekommentezi a helyes megoldást!  UPDATE: Az alábbi postot Dórinak és Katinak ajánljuk, akik holnap matek OKTV-znek! Sok sikert!
Három cserkész szállodában szeretne megszállni egyik túrájuk alkalmával. Találnak is egy neves szállodát, és egy szobát ki is bérelnek. A díja egy estére 30 euro. Ezért mindegyikük bead 10-10 eurót. Fel is mennek a szobába...
Kis idő múlva a szálloda tulajdonosnak eszébe jut, hogy éppen akciós hetek vannak a hoteljában, és egy szoba 30 helyett, csak 25 euró. Így tehát, mivel nem akarja átverni a cserkészeket, és mivel ő egy tiszteséges adófizető állampolgár is, a visszajáró 5 euróval felküldi a hordárát.
A hordár a liftben kemény matematikai problémába ütközik, ugyanis, sehogy sem képes elosztani az 5 eurót 3 egyenlő részre. Így tehát úgy dönt, hogy mindenkinek visszad egy eurót, és kettőt pedig megtart magának.
Így tehát mindegyik cserkész 9-9 eurót fizettet a szobáért. Ami ugye összesen 27 euró, plusz még a hordárnál lévő 2 euró, ami összesen 29 euró???!!! De akkor kinél van a maradék egy euró?

A bejegyzés trackback címe:

https://newsnews.blog.hu/api/trackback/id/tr76205776

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

girbigábor 2007.10.24. 13:30:29

sztem a hordár oda adta fizetés gyanánt a fiatal és csinos szobalánynak, miután a kishölgy dinnyelét facsart a hordár dinnyéjéből :DDD sőt az is elképzelhető, hogy mindezek után a hordár is gyümölcslevet fakasztott, aztán a két lé összevegyült és bummm.így lett a "sió-multivitamin" :DDD

Kati 2007.10.24. 17:57:46

áááá, eszméletlen idegesítő tud lenni, amikor ugyanezt a matekfeladatot már vagy 3szor megoldottuk 5órás matekórán, és már megint elfelejtettem a megoldását.... áááá

Pedig minden alkalommal a falba vertem a fejem, hogy nem jöttem rá... csak kicsit el van ferdítve a számítás..de nem jut eszembe...
biztos az zavart meg, hogy ilyen mókásan át van írva a szöveg cserkészekre.. :D

De sebaj, Bírom Bóciban! ;) Majd neki eszébe jutnak drága exmatektanárunk szavai! :)

Kati 2007.10.24. 18:00:51

Kommentírás jótékony hatása.. :) Máris beugrott!

Szóval: ez eredeti 30 euróból a szállodatulnál van 25 euró; a 3 cserkésznél fejenként 1-1, vagyis összesen 3 euró, és a hordárnál meg 2 euró

azaz: 25+3+2=30 =D

nah, holnap matek OKTV, kellett most a lelkemnek, hogy ez beugrott:)

girbigábor 2007.10.24. 18:11:20

Tóci!
De elvileg minden vendég 9-9-9 eurót fizetett, ami 27...a hordárnál meg maradt 2... ez akárhogy is számolom 29, és nem 30....
Te valamit elszámolhattál :DDD

Nekem még mindig szilárd meggyőződésem, hogy az az egy eurós a szobalánynál van az "eksön" fizetségeként :))))

girbigábor 2007.10.24. 18:14:58

de amúgy rájöttem hol számoltad el :)))
nem gondolkoztál "hálósan" és ez volt a baj! :DDD

De holnap a matek OKTV-n feltétlen vedd elő a SAJT hétvégén tanult "hálós" gondolkodást, mert minden problémának az a "salapja", akarom mondani az alapja ;)

Bóci amúgy tudja a megoldást, remélem majd kikomentezi ide...egy emlékezetes otthon kávézós teadélutánon elmondtam neki ;))))

barbara, a mindentudó elbeszélő 2007.10.24. 21:36:32

kitaláltam én magamtól, mert ötórásmateeeeeeeek :D
;)

girbigábor 2007.10.24. 21:44:43

és akkor mi a megoldás?
amúgy tényleg kitalálta a Bóci magától, hiszen matekfaktos volt :))) de hisz ez elég salap egy elitmatekostól :))))

|E|l|ő|d| 2007.10.26. 16:32:19

girbi: akkor most mi a megoldás? Kati nem jót kommentezett be?
- az izgalom a tetőfokára hág... :)

Májki 2007.10.26. 17:32:56

a zárópróbán hallottam ezt a feladatot..h ajól emlékszem vmi olyasmi hogy visszafele kell számolni..
vagyis ha jól tolom úgy van hogy a csóró hordárnál 2 a cserkészeknél akik igazából 3 csaj ( és azért jönnek ide hogy kancabulit tartsanak) 1+1+1 eddig számításaim szerint5 ..és a többi a kancabuli helységének az ára..vagyis 25 euro meg atul nál van aki megtudja milyen csunyaságra készűlnek nála ezért a csoró hordárral együtt csatlakozik hozzájuk..:D

Májki 2007.10.26. 17:33:52

énnyi ..éggyes

Kati 2007.10.26. 19:06:29

ugyanezt írtam én is...

Dóri.. 2007.10.26. 20:39:24

Szerintem is! Előd ezt a Kati már rég megnyerte! Hisz még OKTV-re is ment! Ez nem kérdés..
DE Előd nem ér rá..mert kézsésgesen eszi a palacsintát..Ahelyett, hogy vmi musicalt hallgatna, mint pl Az Operaház fantomja, ami aztán tényleg alapműveltség...Vagy nem?Vagy például Valahol EURÓPÁBAN, hangsúlyozom, Európában, nem pedig Valahol nyáron.. (ugyanis Előd szerintez a címe:P) :)=)

Májki 2007.10.26. 22:11:24

Nem baj, a lemondod a nyereményről és átultalom Katinak, mik a nyeremények amúgy??

girbigábor 2007.10.27. 00:03:55

éggyes! :)))
Amúgy tényleg úgy hangzik a feladvány, hogy kancabuli, meg 3 csaj, csak ugye az nem lenne túl newsnewshoz illő, ezért átírtam hotelosra, meg cserkészesre és azt küldtem be Elődnek :)
A megoldásról meg annyit, hogy Kati is és Májki is jól eltalálták... mert a csavarintás ott volt a szövegben, hogy nem mindegyik cseró, ill. csajszi fizetett 9 eurót, hanem csak az egyikőjük, a másik kettő pedig 8-8-at... és így összesen 9+8+8=25 eurót fizettek a szobáért. A két kevesebbet fizető csaj 1-1 eurója pedig a "csóró" hordárnál lapul...

Amúgy a történet folytatása tényleg az, hogy a hordár és a tulaj beszállnak a kancabuliba...és így felvetődik egy újabb probléma, egy újabb megoldanivaló! Ugyanis a 3 csajt nem tudják igazságosan elosztani. Az okos hordárnak azonban eszébe jut valami! Egyet oda ad a tulajnak, egyet pedig magának...de akkor kié lesz a harmadik csajszi? ez egy újabb rejtvény! tessék megoldani!

Májki 2007.10.27. 00:19:32


A talány megfejtése nálam van..
mivel a sztorit nem tom már honnan szedték de igazából tőlem származik, mert én is ott voltam és legyaptam a csoró nigga hordárt, meg azt a disznaja tulajt, és a 3 csájé meg még bódog is volt ( mondták is hogy : e ö-öm é bódottáá)hogy nem azokkal a gyíkokkal kell lenniök ..XD

|E|l|ő|d| 2007.10.27. 14:29:30

akkor sztem Kati nyert.... Gábor?

nah, ezaz, finom volt az a palacsinta, amiből Dóri megakészségesen bezabbantott :) illetve *valahol nyáron* hallgattam musicalt is, erre kellett kelnem egy teperős nap reggelén... a szomszédos sátorban Dóri és Mona teljes hangerőn musicaleket hallgattak... OF-ot szoktam hallgatni, angolul is, magyarul is... de nem minden nap :)))

és egyébként is, mi ez az erkölcsi fertő, kancabuli, meg gruppen, izé.... :))

ipi 2007.10.27. 15:15:36

áá ha én ezt hamarabb látom:D sose oldottam mégilyen feladatot de természetesen azonnal rájöttemXD najóó adok egy faladatot énis, sajna nem oldottam még meg, de ahogy elolvastam nagyon tetszett..

íme: Bizonyítsuk be, hogy egy olyan téglalap alapú gúlában, amelyben a gúla magasságának talppontja az alap valamely csúcsába esik, a leghosszabb oldalél hoszának negyedik hatványa, legalább hatszorosa az oldalapok területei négyzetösszegének.

jólenne ha megoldaná vki és egy precíz levezetést kommentelne mellé, mert akor nekem nem kéne szenvednem vele:D

Kati 2007.10.27. 17:30:01

úgy látom Ipi sem oldotta meg az összes OKTV feladatot... =D

Májki 2007.10.27. 19:00:58

Jaja, ez oktv-n volt a negyedik kérdés.. hát sztem ne törtd rajta magad, ilyen retkekkel pusztítják a mai fiatalság eszét..válaszd Té is inkább a kancákat, meg a gruppent..pff:D

girbigábor 2007.10.27. 21:05:49

igen, látszik, hogy Májki kinek az őrsében nőtt fel :PPP amilyen a vezető, olyan az őrse...hát nem tom, hogy most ezt büszkén mondjam-e, vagy inkább szégyeljem?!

holnap gyertek portyulni! Nagy jó lesz... ja, és ugye nem feldtétek, hogy NAPPAL nincs víz az erdőben, csak ESTE :))) (érti, aki olvasta a papírost:)))

Májki 2007.10.27. 23:31:16

Hát Girigábor.. az őrsöd hamarabb volt ilyen rossz mint jó ővéje..:D Tigödet az egyetem rontott el, meg a sok őrsöddel való találkozás.:D na meg főleg a Csorba:D

girbigábor, aki most nézett meg egy elég szar darabot a színházban a fergeteges portya után :D 2007.10.28. 22:05:33

mindenről a Csorba tehet!!!!!
én pedig mostmár csak ezt éneklem: "I'm on the highway to HELL" :DDDDD

Májki, girbigábornak, aki most nézett meg egy elég szar darabot szhban a fergeteges portya után 2007.10.28. 22:27:49

na szóval nem tom mit akartam írni, de akkor azt írom Csorba tök olyan mint Cartmen, mit néztél?

barbara, a mindentudó elbeszélő 2007.10.29. 10:43:06

-nekem tetszett.. komolyan mondom.. és el is olvasom a drámát ;) most úgyis van időm.. :))))

girbigábor,aki féltékeny Kedvek Richárdra, a színészre, aki Birbibarbi szerelme :S 2007.10.29. 19:55:59

ma mondta anyukám, hogy Bodolay (a direktor) biszex? ez igaz?
amúgy amit tegnap művelt a darabban az nekem elég gusztustalan volt, ugyanis ő rendezte...
Két férfi szereplő férfi tangában játszott egy rövidke ideig... és az egyikőjüknek elefánt, a másiknak disznócska volt az elején... áhhhh, azt hittem elhányom magam!

Ja, és kb minden egyes férfi-nő dialógusnál előbb utóbb dugásba torkoltak a mondatok és hol a színpad közepén, hol fa mögött, hol a zongora tetején tolták neki :SSS

Sőt a zongorán két férfi is dugott... áhhh!!! blöööö

Ja, meg Birbibarbi szerelme, Kedvek Richárd szőrős alsógatyában és csimpánz maszkkal játszott és nagy hosszú ballon kabátot viselt és a "bizonyost" mutogatta a hölgy szereplőknek :SSSSSS

szóval nekem most sok volt Bodolayból...pénteken nézzük a Svejket, remélem az nem lesz ilyen szörnyű

Májki 2007.10.29. 21:54:58

ÉLő buzipoornóóóóóó ez aaaaz!!pfff
milyen szarokat néztek ti???

tutibTibi · http://www.eztsemadommeg.hu 2007.11.08. 22:57:32

hüüm cseles feladat :)
megoldás:) nem tünik el az 1 euro,csak a feladat vezet félre,nem a 9*3 +2 -tell nézni,
25 tutira ottvan a tulajnál aki kiadta, 5öt küld fel a szolgával aki elvesz belöle 2-t, és 3 at szétoszt

25+ 1+ 1 + 1 + 2 az az 30 :) beugratos a feladat ennyi

SzOsszii al:)
Címkék: nemértem cserkész kinyerma
süti beállítások módosítása