Mit tennél az utolsó 60 percben? - news!news! - a hírek körbeérnek!
Ha tudsz egy nyúzt, ne légy rest, küld el részünkre is: newsnewsblog@gmail.com


A news!news! blogcsalád további tagjai: inside.blog.hu
muvesz.blog.hu

Utolsó kommentek

ETARGET

HírTV

Nincs megjeleníthető elem

Mit tennél az utolsó 60 percben?

2007.10.26. 21:58 | EXplorer | 21 komment

Egy hatalmas meteor száguld a Föld felé és már csak egy óra van vissza a totális megsemmisülésig.
A feltételezést és a kérdést Nagy-Britanniában tette fel egy könyvkiadó felmérésként és egy regény reklámhadjáratának részeként. A válaszadók 54 százaléka szeretteivel töltené az utolsó órát, 13 százalék azonban inkább leinná magát. Szexszel csak 9 százalék fejezné be életét, imádkozni pedig mindössze 3 százalék kezdene. Két százalék jó zsíros étekre vetné rá magát, további két százalék pedig fosztogatni kezdene - elvégre, hátha nem is csapódik be az a meteor.

A bejegyzés trackback címe:

https://newsnews.blog.hu/api/trackback/id/tr39196333

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

girbigábor 2007.10.27. 00:10:42

hm.. hát én azthiszem eltekernék a Szolnoki hegy 111-be... ;)
előtte azonban leinnám magamat, majd a templomban elmondanék egy Miatyánkot, aztán lezárnám a bicajomat a malom előtt és fosztogatnék egy keveset a valamelyik üzletben...majd mire kiérnék a bicajomnak már hűlt helye lenne, de nem esnék pánikba, hanem felszálnék a 3mas buszra, leütném a sofőrt, és elhajtanék vele egészen a műkertig, a Szolnoki hegyig :)))))

Májki 2007.10.27. 09:59:26

Én nem tom, sztem ez hülye kérdés, mert nem tuthatjuik hogy reagálunk igazi pánikos esetekben és ott van a tömeg, az irányít mindent, ha azt látom hogy mindenki a malmot szedi szét akkor valószíbűleg én is az tenném, ha azt látnám hogy a főtéren orgia parti val nagy eséllyel beszálnnék, ha meg.
De ha nagyon muszály lenne válaszolnom akkor, összeszednék egy kismamát aki még fiatal meg sok kaját és gyorsan feltalálnék egy új űrhalyót ami több száz évig is kitart az űrben aztán fognáma acsájét meg a kaját bevágom az űrrepcsimbe és irány az új Főld ahol kábé velünk kezdődik majd a történelem..:D ja és a végén az jön ki belőle, mint a majmok bolygólyában, új Főld helyett valahogy visszakerülök az időben és az eredeti Földre lrkezek vissza csak pár száz évvel hamarabb...

Májki 2007.10.27. 10:01:14

énnyi, éggyes

T-i-m-i 2007.10.27. 13:53:11

Valaki nem tud egy jó tolmácsot? Nemtom..Én nem értem Májki egyes szavait..:S "éggyes"ez mi?

|E|l|ő|d| 2007.10.27. 14:25:40

"éggyes" sztem "eggyes" - gondolom vmi FF szólásmondás, mert Gábor is ezt használja :)

én nem mennék a szolnoki hegyre :)) nem is értem girbit :))

no, még kiötlöm, h mit alkotnék, de most mennem kell :)

ipi 2007.10.27. 15:04:23

háát énmeg sztem focizék egy jót, de nem játszanék egy egész órát.. cak mondjuk egy felet... hogy legyen öt percem elolvasni a híreket(gyorsan), aztán meg aludni még egy keveset...

girbigábor 2007.10.27. 21:14:09

Hát büszke vagyok a legkedvencebb őrsi tagomra! Látjátok, mi azt tanultuk egészen 6 éven át, hogy a krízis helyzetekben talpon kell maradni és meg kell oldani mindent! Májki kommentje erre a legszebb példa!

És hát "éggyes", ja meg "szarok a farmra" :DDD

Májki 2007.10.27. 23:34:36

Na meg persze Burzsót is hoznám és engednék neki plusz két embert és azért kell, mármint Girigábor, mert ő lenne a bölcs, és ő írná a törvényeinket:D...jaj mi lesz velünk

ipi 2007.10.28. 18:29:58

énmegcsak Don Boscot ajánlanám mindenki figyelméb.. (márha jól emlékszemXD)

T-i-m-i 2007.10.28. 18:46:20

Mert? Mijót alkotott Don Bosco?:)

girgigábor 2007.10.28. 22:00:46

sajnos belőlem sosem lesz jogász (akiről a pázmányos osztálytársam úgy nyilatkozik, hogy a "társadalom mérnöke"...oh milyen megható:) sem bölcs sem lesz belőlem... szóval asszem nem én vagyok a Te embered, kedves Tyúkapó :))))
de az űrhajódba való meghívást szívest-örömest elfogadom, és esetleg másban-mint a törvénykezés :)) talán hasznomat tudod venni az új világban :)))

de ez a mai "pi-pi" nagyon ott volt... igen igen látszik, hogy a Tyúk őrsnek ki a feje... de még mindig érdemes elgondolkoznod, kedves Tyúkapó, hogy erősen ambivalens a jellemed, már-már skizofréniában szenvedsz, amit Barbóc kezdett el rajtad analizálni :))) Mégis hogy lehet egy Farkas egyszerre Tyúk is???
... erre egy válasz van csak, de ezt csak Tyúkapó fogja érteni, a válasz pedig: "SZIGETITYÚK" :DDDDDDD

Májki 2007.10.29. 00:06:53

Na már most, mint nagyra becsült, hőn szeretett,örök örvényű példázatokkal a nagybetűs életre felkészítő filmünk a gyalog galopp egy részletét szeretném idézni most:
"-Ha a boszorkány ugyanolyan nehéz, mint egy kacsa, akkor fából van.
- És akkor?
- Boszorkány!Kacsa!hozzatok egy kacsát!!
- Itt egy kacsa .... "
na szóval ennyit akartam közölni, remélem a tanító jellegét leszűrtétek.
Én is úszok a víz tetején.. tehát kacsa is vagyok meg boszorkány is és még fa is, amiből nem csak hidat lehet építeni..

girbigábor 2007.10.29. 20:07:00

értem! ez tényleg egy bölcs film! és milyen alapigazságokat fogalmaznak meg!? :DDDD

ipi 2007.10.30. 17:09:22

hát ha jól emlékszem, akkor don bosco eccer biliárdozott, és megkérdezték tőle h ha megtudná h félóramúlva végelesz a világnak, szal pl egy ilyen meteorbecsapódás lönne, akor mit csinálna a maradék idejében, mindeki vmi gyónásra vagy imára számított szerintem, de aszonte h biliárdozna tovább...(nincs haragos akitől bocsánatot kell kérni, nincs olyan égbekiáltó bűn, meg amit szeretett volna gondolom kipróbálta.. amiylen a normálsi carpe diem felfogás)

Petrus 2007.11.05. 15:14:21

Hmmm...fogós kérdés...Krisztiánnak kimondanám az igent...elvégre nem akarok vénlányként meghalni...na és persze ez egy olyan igen, ami vállalható ideig tart:)

Petrus 2007.11.05. 15:15:25

és legyünk őszinték...az a 9% sem mond hülyeséget...

Petrus 2007.11.05. 15:16:52

:):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

EXplorer · http://kecskemeten.hu 2007.11.05. 23:41:37

hm, pedig én azthittem, hogy pár luwos girbi nyúzer rákattan arra a 9%-ra, nem csak egy személy fedezi fel :) úgylátszik tényleg tisztulnak az agyak :P

Nicky Santoro 2007.11.06. 11:51:35

Tartsátok be a sorrendet!!!
Szeretteink - ivászat - 9% - ima - zsíros kaja - fosztogatás - leütni és elásni a tyúkot, mert mi lenne, ha az ő ivadékai népesítenék be a következő bolygót??? akár el is keresztelhetjük GÉNTEMETŐnek....... vle
vagy hajítsuk ki a tyúkot az űrbe, hátha a meteor megijed és visszafordul, esetleg áldozzuk fel, pl dobjuk le a Nagytemplom tetejéről teszem azt

Don Lupo Bianco 2007.11.06. 13:35:00

Tyúkapó mondta nekem telefonban, hogy új frizuja van :))) holnap lesz őrsink, majd megnézem... remélem olyan sérója lesz, hogy a meteror tényleg megilyed tőle :)

Don Gallina alias Tyúkapó 2007.11.06. 14:12:22

változtatok, mielött megteszem, mit az előzőekben leírtam, előtte nicky szellemét újra elásom, és egy nagy szemétdombot létesítek rajta...
Címkék: nagyvilág életmód érdekesség
süti beállítások módosítása