Ha már Andriscápa előújévi verset közöl blogján, mi sem leszünk restek, s egy kis utóvideóval kedveskedünk nektek, ami az egyre rosszabb idő ellenére is feldobja a hangulatot. Igaz, az alábbi videó egy jól irányzott gerillamarketing része (ergo pont azért készítették, hogy különféle oldalakra beszúrva terjedjen tova...), ez nem tántorít minket vissza attól, hogy leközöljük, s küldjük a balatoni bicajtúrásoknak. :) Hajtás után a videó azonnal indul (18).
Ha már gerillamarketing: arra kérünk minden kedves olvasót, ha megteheti, iwiw, vagy myvip, vagy bármilyen oldalán tüntesse fel blogjaként a newsnews webcímét! Köszönjük! Köszönet Gábornak, hogy beküldte a videót.
Újra vár a balatoni nyár
2007.09.28. 11:06 | EXplorer | 3 komment
A bejegyzés trackback címe:
https://newsnews.blog.hu/api/trackback/id/tr48177369
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Andriscápa · http://www.capanet.blog.hu 2007.09.28. 20:35:33
Fújj mi ez a rohadás! Erkölcsi fertő! MI lesz a következő egy pornófilm?! :D
Gábor 2007.09.29. 10:12:04
hát kérlekszépen ez a mai magyar marketing ipar :))
erkölcsi fertő, vagy nem? ezen érdemes elgondolkozni. Igazából tedd fel magadnak a kérdést, hogy Te hogyan adnád el a Balatont, ha Te lennél mondjuk egy reklám cég ügyvezetője...
ja és ugye a célközönség egyértelműen a fiatalok (12-40 évig)
amúgy a gerillamarketing lényege, hogy úgy ad el Neked egy terméket, hogy a reklámjaival megbotránkoztat, és ezért Te a felháborodásodat ösztönösen el fogod újságolni a környezetedben lévőknek, és mivel a mi társadalmunk kivan éhezve a botrányokra és szeret felháborodni, pletykálkodni, newsnews-t szerkeszteni és olvasni, ezért az ilyen fajta, gerillának nevezett reklám mint a vírus el fog terjedni és pillanatok alatt több száz és több ezer ember fog róla csámcsogni...
a reklám célja pedig, hogy minél többen tudjanak a termékről, és így a gerilla-marketing hatalmas sikereket arat a mai világban :)))
erkölcsi fertő, vagy nem? ezen érdemes elgondolkozni. Igazából tedd fel magadnak a kérdést, hogy Te hogyan adnád el a Balatont, ha Te lennél mondjuk egy reklám cég ügyvezetője...
ja és ugye a célközönség egyértelműen a fiatalok (12-40 évig)
amúgy a gerillamarketing lényege, hogy úgy ad el Neked egy terméket, hogy a reklámjaival megbotránkoztat, és ezért Te a felháborodásodat ösztönösen el fogod újságolni a környezetedben lévőknek, és mivel a mi társadalmunk kivan éhezve a botrányokra és szeret felháborodni, pletykálkodni, newsnews-t szerkeszteni és olvasni, ezért az ilyen fajta, gerillának nevezett reklám mint a vírus el fog terjedni és pillanatok alatt több száz és több ezer ember fog róla csámcsogni...
a reklám célja pedig, hogy minél többen tudjanak a termékről, és így a gerilla-marketing hatalmas sikereket arat a mai világban :)))
dojle 2007.09.29. 15:56:05
jah, hirtelen gondoltam vmire, de nem fogom mégsem bekommentezni... (hívószó: lamúr t.) -na erre toljon vki reklámot... eheheh
jah, de a newsnewsnak nem célja, hogy gerillablog legyen, bár, volt ugye a wilkinsonos, most a balatonos reklám is... na m1, ennyi még belefér, majd beszélek a szerkesztőkkel ;))
jah, de a newsnewsnak nem célja, hogy gerillablog legyen, bár, volt ugye a wilkinsonos, most a balatonos reklám is... na m1, ennyi még belefér, majd beszélek a szerkesztőkkel ;))
Utolsó kommentek