Kinyerma!? vol14. - Lássuk, ki az IQ bajnok!? - news!news! - a hírek körbeérnek!
Ha tudsz egy nyúzt, ne légy rest, küld el részünkre is: newsnewsblog@gmail.com


A news!news! blogcsalád további tagjai: inside.blog.hu
muvesz.blog.hu

Utolsó kommentek

ETARGET

HírTV

Nincs megjeleníthető elem

Kinyerma!? vol14. - Lássuk, ki az IQ bajnok!?

2007.11.19. 11:32 | EXplorer | 7 komment

A news!news! stábja meghirdeti a nagy IQ bajnokságot! Lássuk, ki visz át leghamarabb mindenkit a túlpartra! Aki a leghamarabb bekommentezi a helyes sorrendet (saját kútfőből), az nyert! A szabályok:
1. Csak két ember fér el egyszerre a tutajon!
2. Az apuka nem maradhat egyedül a lányokkal (tehát az anyukának is jelen kell lennie)
3. Az anyuka nem maradhat a fiúkkal (tehát az apuka jelenléte is szükséges)
4. A rabnő nem maradhat a család egyik tagjával sem!
5. A tutajt csak a szülők és a rendőr vezethetik!
Klikkelj a személyre akit szállítani készülsz (ekkor rákerül a tutajra). A tutaj másik partra küldéséhez húzd meg a piros kart! Ezt a tesztet Japánban felvételi interjúkon alkalmazzák -főleg az informatika szektorban-, kb. 15 percet adnak a megoldására. Indításhoz nyomd meg a nagy kék kört!

A bejegyzés trackback címe:

https://newsnews.blog.hu/api/trackback/id/tr39232983

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Don R. 2007.11.19. 13:10:36

Nekem sikerült de nem akarom elvenni a lehetőséget a 8kertől mert már igy is túl sok a külsős a blogon. Mint én is :)

EXplorer · http://kecskemeten.hu 2007.11.19. 13:13:33

Nem baj, ha vannak "külsősök", sőt itt senki sem külsős, mindenkit szeretettel látunk! :)

Don R. 2007.11.19. 13:20:20

Mind1, had próbálkozzon más is.
De még postoljatok hasonlókat.
Egyébként dzsemborit idéző ez a csájldproteksön, hogy apuka nem maradhat a lányaival és vica verza. Mi több, át kéne rajzolni angol cserkészekre és vezetőikre a figurákat, sokkal hitelesebb lenne :)

ken 2007.11.19. 14:18:09

nekem is... ez nagyon cool volt... tolhatsz még ilyenket!

Gwendolin 2007.11.19. 16:13:06

Én is megcsináltam! :D

ipi 2007.11.19. 16:43:29

hurrá nekem is megvan:D most nem értem miért nem írjátok be? nah van egy ötletem... itt felhívom mindenki fegyelmét, aki még nem oldotta volna meg a feladatot, hogy leírom a pontos menetét a családrendőrmegarab egyik partról a másikra való helyezésének:D


most jön:D


1.odaút: rendőr-rab
1.visszaút: rendőr
2.odaút: rendőr-egyik fiú
2.visszaút: rendőr-rab
3.odaút: apa-másik fiú
3.visszaút: apa
4.odaút: apa-anya
4.visszaút: anya
5.odaút: rendőr-rab
5.visszaút: apa
6.odaút: anya-apa
6.visszaút: anya
7.odaút: anya-egyik lány
7.visszaút: rendőr-rab
8.odaút: rendőr-másik lány
8.visszaút: rendőr
9.odaút: rendőr-rab
és hurrázás:D
remélem senki játékát nem rontotam el...

Kati 2007.11.19. 19:36:37

kezdtem beleőrülni, deh hát végülis sikerült... Ha már Ipi is megcsinálta, nekem is muszáj volt... =)

És természetesen a hurrázás tetszett legjobban =) kis japók ( dolgos nép) örömködnek, aztán meg mennek szépen aludni (dzsemesek tudják=)...

De azért ha nem sikerül 15 perc alatt a felvételizőnek, nem érzi magát kifejezetten szarul, hogy ilyenen bukott el?? Nem tudta a child proteksönt betartva álttutajoztatni a népet?? =)
Címkék: informatika érdekesség kinyerma
süti beállítások módosítása